Beantwoord

Slechte wifi net nieuw contract

  • 15 February 2020
  • 47 reacties
  • 1234 keer bekeken

Slecht wifi net nieuw contract nu lees ik gratis WiFi versterkers bij nieuw internet contract

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 February 2020, 19:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

47 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83

Misschien bedoel voetbal via tablet /telefoon

Via kpn itv app

dan kan het aan de wifi liggen

Uw verbinding is snel zat :thumbsup:

Tv kijken via het kastje werkt wel goed?

Ik heb die link straks ook weer doorlopen peter-keetfm

Hij geeft via die link snel zat aan maar als ik 't meet via die manager link kom ik niet verder dan 20mbit per ruimte in mijn woning 

Ik heb die link straks ook weer doorlopen peter-keetfm


Vreemd

Als de wifi zo slecht is kom je normaal in aanmerking voor 1 of 2 experia wifi

nu even wachten op een webcare die jou verder kan helpen

De WiFi over het algemeen is slecht dat merk ik aan m'n tablet en mobiele telefoons in m'n vorige woning 3 verdiepingen nog beter en ook geen wifi versterker ben nu verhuisd en heb 1 woonlaag alles dichtbij de experiabox en zoo slecht

Als de itv ontvanger goed werkt

Kan ik mij alleen bedenken dat er een defect in de experiabox zit

Maar wacht even tot een webcare het hier op pakt

 

Reputatie 7
Badge +24

Bij 20 mb krijg je idd volgens mij geen gratis Experia WiFi. 20 mb word door de WiFi manager denk ik idd geclassificeerd als "snel zat". Kunt u niet ergens een plekje in huis opzoeken waar je minder dan 5 mb hebt? Want dan pas kom je in aanmerking voor gratis Experia WiFi's.

Wat nog zou kunnen testen: een speedtest op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Wat komt daaruit?

Mijn laagst gemeten internet is 11mbit

Reputatie 7
Badge +24

Mijn laagst gemeten internet is 11mbit

Dan moet je dus nog een verdieping omhoog :wink:

Maar ik krijg geen webhelp hier??? 

Reputatie 7
Badge +11

Een moderator reageert "afhankelijk van de drukte", meestal binnen 48 uur😀

Hoi @Marianhenkie . Wat jammer dat de verbinding na de verhuizing zoveel kuren vertoond.

Wat ik graag duidelijk wil krijgen is of het probleem ‘breder’ is dan alleen wifi. Je schrijft dat de tv ook hapert? Heb je het dan over de itv tuner? En hoe is die aangesloten? 

Ik heb geen tv ontvanger ik heb tv via de app op tv dus via wifi 

Dan hebben we dat in ieder geval duidelijk.

Ik lees dat jij die tool al een paar keer gebruikt hebt. Draai je die op je telefoon? Ik wil je adviseren om de tool te draaien en dan naar de plekken in je huis te lopen waar het ontvangst slecht is.

Op die manier kun je in aanmerking komen voor gratis wifi versterkers. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb geen tv ontvanger ik heb tv via de app op tv dus via wifi 

Helemaal geen ontvanger in huis? Heeft u dan wel tv in uw abonnement? Zo nee, dan werkt die tv app (van kpn) dus ook niet. Lijkt me logisch. 

Ja wel heb met die tool alle plekken gemeten in m'n woning en ja heb wel tv ontvangers en ja heb tv in mijn abonnement

Ik vermoed dat jouw oude gegevens nog in je profiel staan. Kun jij je nieuwe adres in je profiel zetten en mij een seintje geven?

Aangepast @Erwin_ 

Is 't zo goed @Erwin_ 

Ik kan wel huilen zo beroerd internet ik ben dit van kpn echt niet gewend zooo slecht 

Wat vervelend dat het internet zo slecht is.

Als jij alle bovenstaande handelingen hebt doorlopen en het wordt niet beter, is mijn advies om zelf een monteur in te plannen.

https://www.kpn.com/service/monteur/servicemonteur.htm

Als blijkt dat de oorzaak bij KPN ligt, zal het kosteloos zijn.  Om hier redelijk zeker van te zijn is het dus wel raadzaam om alle stappen die we eerder besproken hebben te doorlopen. Aangezien dat een storing in de regel oplost. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het weten.