Beantwoord

Stop emails van KPN Forum!

  • 10 May 2019
  • 8 reacties
  • 1622 keer bekeken

Ik blijf maar emails ontvangen van KPN Forum. Alles op uit gezet en toch blijft het maar komen. Ik wil geen emails meer ontvangen. Hoe regel ik dat?
icon

Beste antwoord door RBxx 11 May 2019, 11:30

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Dat moet per topic waar je in hebt gereageerd én per categorie waarvoor je een abonnement hebt afgesloten:

Reputatie 7
Badge +11
Zie ook https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/wil-geen-berichten-en-meldingen-van-het-kpn-forum-meer-ontvangen-472377
Reputatie 7
Badge +21
Zoals Giant2000 al aangeeft kan je er voor kiezen om het topic niet meer te volgen. Zodra je op deze knop drukt ontvang je geen e-mail meer zodra er gereageerd wordt in dit topic.
Reputatie 7
Badge +22
@Jan Gijsman je kunt het ook veranderen in jou Forumprofiel bij instellingen:



Ik hoop dat je zo voldoende weet. 🙂
Ik blijf maar emails ontvangen van KPN Forum. Alles op uit gezet en toch blijft het maar komen. Ik wil geen emails meer ontvangen. Hoe regel ik dat?
Dank voor jullie reacties, maar helpt helaas niet. Ik volg geen enkele Topic en de email meldingen staan UIT. Toch krijg ik dagelijks van KPN@forum.nl vele mails met: "een nieuw topic is aangemaakt in Stel je vraag. Dat gaat maar door. Hoe stop ik dit?
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Jan Gijsman

Zoals @Giant2000 hier boven al aangeeft, ben je dan geabonneerd op een categorie, waardoor je berichten krijgt zodra een nieuw topic daarin wordt aangemaakt.

Ga naar Stel je vraag en klik op de knop "niet meer volgen"

Reputatie 7
Badge +21
@Jan Gijsman Is het nog gelukt om jezelf af te melden?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer