Beantwoord

Tele2 al opgezegd maar nieuwe telefoon nog niet ontvangen

  • 31 March 2020
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Mijn nieuwe bestelde iphone komt maar niet maar kpn heeft wel alvast mijn Tele2 opgezegd. Wat als de nieuwe telefoon te laat komt? 

Geeft kpn dit door aan tele2 anders zit ik zonder mobiel?? 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 April 2020, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @lienforum, welkom hier!

Als ik het goed begrijp stap je over van Tele2 naar ons, maar heb je je nieuwe telefoon nog niet binnen. Klopt dat? Wanneer gaat je nieuwe abonnement in, en lukt het je om de status van je bestelling op te zoeken? Als dat niet lukt of het niet duidelijker maakt, laat je het me dan weten en vul je je gegevens in je forumprofiel in? Dan kijk ik graag even met je mee.

Via een bericht krijg ik van KPNeen bericht uw toestel met bestelnummer armor etc helaas niet op voorraad, onze excuses via email en sms houden wij u op de hoogte etc.

Het oude contract met tele2 beeindigt per 28-04. Bericht van KPN dat dan de overstap plaats vindt. 

Het betreft een apple iphone 8 64gb gold.

 

Reputatie 7
Badge +19

@lienforum Dankjewel voor de extra uitleg! Dat is handig om te weten. Het lijkt erop dat deze iPhone 8 helaas niet meer geleverd kan worden, daarom is het goed dat je het bij ons navraagt. Ik raad je aan om bijvoorbeeld via chat of telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega helpt je dan direct verder en zal de mogelijkheden met je doornemen om dit op te lossen. 

Ik hoor graag hoe het is afgelopen.