Titel op het Forum

  • 13 September 2019
  • 12 reacties
  • 522 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5
Wat mij opvalt is het volgende: in mijn reacties op het forum staat een gouden kroontje, dat correspondeert met een donkerblauwe forumnaam en de titel helper. Als ik op het logo met mijn voorletter klik en het profiel open, wordt het respectievelijk brons, lichtblauw en slimmerik. Is dit een bug?

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Misschien komt dit omdat jij nog geen profiel (en plaatje) hebt gevuld?

Je hebt daardoor ook nog niet de namen en gezichtenbadge.
Reputatie 5
Badge +5
De namen- en gezichtenbadge kwam eerder wel naar voren en is weer verdwenen. Ik heb nu een aantal dingen in het profiel ingevuld, maar dat maakt geen verschil.
Reputatie 7
Badge +28
r_k heeft op beide positie's helper staan. Maar hij/zij heeft wel een plaatje. Probeer eens een plaatje te plaatsen in jouw profiel.
Reputatie 5
Badge +5
Een uitgebreide sessie met een geavanceerd beeldbewerkingsprogramma 😉 heeft ook niet geholpen.
Reputatie 7
Badge +28
Nee, ik zie het.

Maar eens wordt jij ook een slimmerik! 😉
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie dat bv Lukas_ wel tweemaal slimmerik heeft staan :

[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/icon/100x100/4d0432fd-72e7-4011-84ba-72a9b142a66d.png[/img]
[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/kpn-nl/attachment/fd03f8a7-7b8b-4699-a814-19d468c14f9a_thumb.png[/img]
[h4]Lukas_[/h4]
  • Reputatie 3
  • Slimmerik
Volg gebruiker
Stuur bericht
Topics 35 Reacties 155 Beantwoord 7 Volgers 0 Volgend 3
Reputatie 7
Badge +28
Bij mij ben ben je nu overal een slimmerik.... ☺️
Reputatie 5
Badge +5
Kijk eens aan, opgelost! 👍
Reputatie 7
Hey @P. Grigio, a little late to the party. Susan had het topic op mijn naam gezet, maar het was even aan mijn aandacht ontglipt. Sorry daarvoor. En, ik zie dat het al is opgelost, fijn!

Je bent in rank gestegen, van Helper naar Slimmerik (zilver), GEFELICITEERD! 🎈🥈😀

Reputatie 7
Badge +28
En weer eentje erbij : Guiness book of likes. 👍🏽

Ik was even twee dagen foetsie, en las net een aantal postings van jou. Kennelijk waren mijn likes net de druppel die je nog nodig had voor deze badge.
Reputatie 7
Wauw, dat gaat erg snel. Lekker bezig, @P. Grigio 😃
Reputatie 7
Badge +28

De namen- en gezichtenbadge kwam eerder wel naar voren en is weer verdwenen. Ik heb nu een aantal dingen in het profiel ingevuld, maar dat maakt geen verschil.

@P. Grigio 

De namen- en gezichtenbadge is ook weer terug. 

 

Reageer