Beantwoord

TV-ontvanger in rekening gebracht

  • 12 February 2020
  • 3 reacties
  • 342 keer bekeken

Ik ben sinds een half jaar lid bij kpn en heb een tweede tv ontvanger besteld. Nu blijkt dat ik daar extra voor moet betalen 5 euro. Heb hier een advertentie met waarop staat dat we recht hebben op een tweede ontvanger gratis. En toen de tijd ook nog contact gehad met een medewerker van de kpn dat dat klopte. Nu blijkt ook dat kennissen dit ook hebben en er niet voor hoeven te betalen waarom wij dan wel? Niet echt een manier van klanten binden! Groetjes kok

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 19 February 2020, 17:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Jmwkok 

Dat is niet fijn, ik denk dat er iets misschien is gegaan. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze dit voor jou nakijken, en eventueel het teveel betaalde geld terugstorten.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Jmwkok en welkom op het forum! Als dit het abonnement is wat jij bij ons hebt is het inderdaad niet de bedoeling dat je voor een tweede ontvanger €5,- per maand betaalt. 

 Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Zou je dit willen doen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? :slight_smile: Dan ga ik aan de slag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen seintje van je ontvangen, maar zag zojuist dat je het forumprofiel had aangevuld. Top! Ik heb je abonnement bekeken en ik zie dat je het Hussel Internet 50 Mbit/s hebt. Daarbij betaal je €10,- extra wanneer je hier één TV-ontvanger bij wilt (de iTV diensten zitten hier dan bij inbegrepen). Voor €5,- extra krijg je een tweede ontvanger en het Opnemen pakket erbij, dus de prijs klopt. :slight_smile:

Reageer