Beantwoord

verbinding valt vaak weg ?apple of KPN probleem

  • 16 July 2020
  • 10 reacties
  • 606 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb een iPhone 11max pro(iOS 13.6) en Apple Watch 5 serie(iOS 6.8). Spontaan valt ,nadat er gebeld wordt, na 10 a 20 seconden de verbinding weg. Ik bel dan direct terug en meestal blijft de verbinding voor de 2e keer in takt, echter 7 van de 10 keer is de verbinding oke. Ik heb vervolgens Apple benaderd . Deze hebben alles gecheckt en zeggen dat het probleem dan bij KPN ligt n.l. De netwerk verbinding ? Wat is de oplossing ? Nog ter info , we zitten regelmatig in onze woning in dld, misschien is dit de oorzaak.Echter de verbinding heeft het jaren daar goed gedaan.

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 July 2020, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jan911turbo ,

Heb je dit probleem op allerlei verschillende locaties?

Of heb je dit op één specifieke locatie? bijv. in jouw huis in Duitsland?

Want dan ligt het waarschijnlijk aan het netwerk. En als dat in Duitsland ligt, dan heeft KPN er niets mee te maken. 
 

Reputatie 2
Badge

Ik ben het weekend weer thuis , Ik probeer het uit . het gekke is ik om jaren al in onze woning in Dld ben . Het probleem is de laatste maanden ontstaan . Ik vermoed software iOS ? Ik hou je op de hoogte .

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jan911turbo ,

Heb je dit probleem op allerlei verschillende locaties?

Of heb je dit op één specifieke locatie? bijv. in jouw huis in Duitsland?

Want dan ligt het waarschijnlijk aan het netwerk. En als dat in Duitsland ligt, dan heeft KPN er niets mee te maken. 
 

@Jan911turbo 

Wat zijn de ervaringen in Nederland? 

Reputatie 2
Badge

Waardeloos nog steeds. Ik had voor alle zekerheid afgelopen week  ook KPN gebeld vanuit Duitsland en  misschien was de oplossing een nieuwe simkaart erin te doen. Vanmorgen ontvangen en deze heb ik vanmorgen  in de telefoon gedaan . Wat denk je. ik werd vanmiddag 4 keer gebeld , bij 3 telefoontjes  kreeg ik een beltoon. Ik kijk het van de week ff af en gaat dan volgende week contact opzoeken met Apple . Pff . Is niet anders . Vergeten te melden , ik ben natuurlijk weer in Nederland.

Reputatie 7
Badge +28

Heel vervelend inderdaad. 
 

Maar je weet nu wel het antwoord op jouw vraag (Apple of KPN-probleem?) :

Het probleem ligt niet bij KPN aangezien je dit probleem op een Duits netwerk ook ervaart. 

Een andere manier om er zeker van te zijn is het bewuste SIM kaartje in een andere telefoon te proberen. Ik hoop dat je via apple en oplossing vind.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Reputatie 2
Badge

Ik heb nu een kleine week de nieuwe sim kaart erin, ik heb slechts 1 telefoon gesprek gemist !. Ik heb het sterke vermoeden dat het probleem is opgelost door de nieuwe simkaart . De oude sim kaart had al jaren in mijn telefoons . Mocht het wegvallen weer voordoen. Dan meld ik me weer.

Reputatie 2
Badge

Ter info.We zijn weer bijna een maand verder , dankzij de nieuwe simkaart , zowel in dld als nl is de verbinding niet weg gevallen. 

Super! Fijn om te lezen!