Beantwoord

vernieuwing e-mail kpn, mappen weg?

  • 23 January 2020
  • 2 reacties
  • 180 keer bekeken

Mijn e-mail bij kpn is veranderd. Echter de inhoud van de door mij aangemaakte mappen is verwijderd (leeg). Wat nu.

icon

Beste antwoord door RBxx 23 January 2020, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @hapro 

Kijk eens of dit voor jou de oplossing is:

  • Mijn eigen aangemaakte mappen zijn niet zichtbaar na de migratie?
    Zorg ervoor dat je “Mijn Mappen” ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor.
    Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”.  Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”

Dit en veel meer is te vinden in dit topic: De nieuwe KPN webmail

Gelukt. Super Ruud. Bedankt.