Beantwoord

Vinkjes bij item

  • 16 June 2020
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Krijg regelmatig het volgende bericht:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Rank

KPN Webcare

 13 dagen geleden

Bedankt voor je vraag op het KPN Forum! Deze week is er een antwoord gemarkeerd in jouw topic. We horen graag of je tevreden bent met dit antwoord. Hiervoor kun je de duimpjes gebruiken.
👍
👎

Als je op één van de twee duimpjes klikt volgt er een vraag. Het duurt nog geen minuut om je antwoord in te vullen. Alvast bedankt!

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<«

 

Mijn vraag: bij welke post hoort deze vraag / post?

Op de manier zoals dit nu gaat is de vraag zinloos!

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 June 2020, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @AndreWrdn ,

Jij hebt natuurlijk op zich gelijk. Maar vrijwel alle klanten posten maar eenmaal een vraag op het forum. En dan is er geen twijfel over mogelijk. Ik zag dat jij al 34 topics hebt geopend. En ja, dan wordt het wat anders.

Maar goed, deelname aan de enquête is niet verplicht. Je hoeft ook niet 34 keer mee te doen. (Maar mocht je tevreden zijn met dit antwoord dan mag je best een 

 

geven. )

Daar heb ik geen bezwaar tegen. :wink:

 

Reputatie 7

Hoi @AndreWrdn, je krijgt zo'n berichtje inderdaad als er je een topic hebt aangemaakt waarin een antwoord is gemarkeerd. Dat is gedaan in de week voordat je dat bericht kreeg, zodat je ervaring daarmee nog recent is. Als je veel topics hebt kan ik me voorstellen dat het soms lastig is om te weten over welk topic het precies gaat. Om die berichten te versturen moeten we handmatig een uitdraai maken van alle topics waarin een antwoord is gemarkeerd en daarna de gebruikersnamen overnemen. Voor de hoeveelheid privéberichten die dat is, is het niet te doen om de link naar het topic er handmatig aan toe te voegen, ook niet omdat veel mensen maar 1 topic hebben zoals Noordzee al zegt.

Via je profielpagina kan je zien welke topics je hebt aangemaakt, met wanneer de laatste reactie was. Het topic dat het kortst voor dat privébericht was, is het topic waar het over gaat.