Beantwoord

Waar is mijn vraag?

  • 9 June 2020
  • 4 reacties
  • 178 keer bekeken

Ik heb op 6 juni een vraag gesteld over het ontbreken van 4G op mijn vakantieadres. Geen reactie gehad en mijn vraag is ook nergens meer te vinden. Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 June 2020, 09:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rjes Als je klikt op je naam, dan krijg je een overzicht van jouw activiteiten.

Hier Geen G4  staat jouw eerdere vraag.

Het is erg druk op het forum, wachttijd voor een reactie van KPN is meerdere dagen.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Rjes ,

Jouw vraag staat hier:

https://forum.kpn.com/internet-9/geen-g4-500435
 

Ol dit moment duurt het ongeveer vijf dagen voor er een moderator langs komt. 

OK, inmiddels gevonden via mijn profiel. Het forum is misschien niet juist gekozen, ik heb de vraag nu bij mobiel internet geplaatst.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Rjes, welkom op het forum. Fijn dat je jouw topic hebt teruggevonden. Het is niet de bedoeling om topics dubbel te stellen, dat zorgt uiteindelijk alleen voor meer werk. Ik heb het dubbele topic dan ook verwijderd (je ziet hem in je profiel nog wel staan, maar hij is niet meer openbaar bereikbaar. Je originele topic hebt ik wat uitgebreidere titel gegeven en in de mobiele categorie geplaatst. Zoals Noordzee en RBxx al aangaven, het is nogal druk. We gaan nog inhoudelijk reageren op je topic, maar ik kan op dit moment nog niet zeggen wanneer, we werken namelijk op chronologische volgorde door topics heen. Wellicht komen er in de tussentijd nog reacties van andere forumgebruikers.Â