Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Waar kan ik uitloggen op het KPN Forum?

Reputatie 2
Badge
  • Helper
  • 26 reacties
Ik mis een knop om te kunnen uitloggen bij het KPN Forum.
Meestal is zo'n uitlogknop te vinden onder je forumnaam op het beginscherm. Misschien zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door apeka 10 januari 2018, 08:29

Dag Dreekuh-53,
Opgelost... Het blijkt een issue met Internet Explorer! Ik heb het net geprobeerd met Mozilla Firefox en daar krijg ik inderdaad een keurig contextmenu te zien met onder meer instellingen en uitloggen.

Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 7
Na aanklik gebruikersnaam staat uitloggen onder favorieten, privéberichten, instellingen. Zie je dat niet staan?
Reputatie 2
Badge
Ik zie dat niet staan, overigens ook geen favorieten en instellingen. Alleen mijn Topics
Reputatie 2
Badge
Dag Dreekuh-53,
Opgelost... Het blijkt een issue met Internet Explorer! Ik heb het net geprobeerd met Mozilla Firefox en daar krijg ik inderdaad een keurig contextmenu te zien met onder meer instellingen en uitloggen.
LOL is toch echt het eerste Forum wat ik tegen kom waar ik op Explorer niet kan uitloggen. Die KPN site en dit Forum is ook echt een wiswas..niet echt overzichtelijk.
Reputatie 7
Badge +29
Totaal geen probleem met Internet Explorer 11.48
Reputatie 7
Ik kan niet eens INloggen op 't forum met I.E. 11.48.17134.0. Klikken op inlogbutton geeft geen kik. Ook het navigatiemenu werkt niet. En ik heb op meer sites ontbrekende functies met die verouderde browser. Maar heb Windows 10 dus de moderne browser Edge (die I.E. vervangt).
En natuurlijk Firefox en Chrome.
Reputatie 4
Badge +2
Ik mis een knop om ingelogd te blijven...
Reputatie 7
Liroy schreef:

Is ook niet nodig. In Firefox ben ik al maanden gewoon ingelogd hoor.
Reputatie 4
Badge +2
PeterG schreef:

Liroy schreef:

Is ook niet nodig. In Firefox ben ik al maanden gewoon ingelogd hoor.

Ik niet, word er steeds na een paar uur uitgebonjourd. Of misschien is dat als ik op mobiel inlog dat ie me er op laptop uittrapt en vice-versa. Dat kan ook nog.
Reputatie 7
Ik doe het forum alleen met de laptop; heb ik een gewoon toetsenbord. Komt m'n typcursus van pas. Kan niet typen met zo'n touchscreen van smartphone of tablet . . .
Reputatie 4
Badge +2
PeterG schreef:

Ik doe het forum alleen met de laptop; heb ik een gewoon toetsenbord. Komt m'n typcursus van pas. Kan niet typen met zo'n touchscreen van smartphone of tablet . . .

Ook daar kan je een typcursus voor krijgen he. 😛 There's an app for that.

Reageer