Waarom krijg ik een NPS enquête op het KPN Forum?

  • 6 juli 2017
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +27
Een NPS (netto promoter score) enquête is een korte vragenlijst waarmee wij vragen naar je ervaringen met en op het KPN forum. Het cijfer en bijbehorende opmerking helpt ons bij het verbeteren van onze dienstverlening.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
En wat als je zoals ik er niet van gediend bent?
Ik beschouw het als ongewenste spammail.
Uitschrijven lijkt niet te kunnen.
'Heb wel een trucje ontdekt hoor 😎
Je vraag niet als Vraag aanmerken maar als Conversatie.
Dan blijf je er gelukkig van verschoond 😋 🐈
Reputatie 7
Badge +15
Actievere leden krijgen het niet, ik denk dat jij binnenkort op het "uitzonderingen" lijstje komt te staan 😊
Reputatie 7
Badge +18
Past precies bij mij ik ben een uitzondering👿
Reputatie 7
Badge +27
Ha @huistijger, heel slim! Maar als wij vinden dat iets een conversatie is, kunnen we het alsnog aanpassen. De vlieger gaat dus niet helemaal op 😉. Wel kan ik even polsen of we jou inderdaad op bovenstaand lijstje kunnen zetten haha!

Reageer