Beantwoord

Wanneer komen de KPN Eindejaars / Decembercadeaus 2019?

  • 1 December 2019
  • 69 reacties
  • 8347 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

kan iemand mij vertellen of wij dit jaar ook weer verwent worden door KPN ??

 

 Gr bernard

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nadia 6 December 2019, 13:26

Bekijk origineel

69 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@M112 en de anderen. Welkom op het forum. In december zijn er decemberacties. Dit jaar zijn de decembercadeaus er dus in de vorm van korting. 

Reputatie 1

@M112 en de anderen. Welkom op het forum. In december zijn er decemberacties. Dit jaar zijn de decembercadeaus er dus in de vorm van korting. 

Dat is wel jammer om te horen, korting voor iets wat je niet nodig bent. Extra data voor deze maand is altijd leuk, en zeker als je al jaren klant bent van KPN. Dit valt me wel wat tegen.

Hopelijk maken er veel klanten gebruik van jullie "korting"......

Reputatie 7
Badge +22

KPN heeft 10 SD zenders opgewaardeerd naar HD, ik denk dat er dit jaar voor bestaande klanten helaas geen extra data komt of wat dan ook. Als het goed is word er morgen een topic gemaakt over die 10 HD zenders. 

Inderdaad erg spijtig

Je hebt niets aan kortingen als je het niet nodig hebt.

Dat is de dank voor jaren trouw zijn aan kpn.

Jammer...

Reputatie 1

Kuch...(*kijkt heel lief naar kpn medewerkers*).

 

Reputatie 7
Badge +28

Mogelijk komt er nog iets voor iedere klant met de feestdagen. Blijven hopen maar. Hou ook deze pagina in de gaten: 

https://www.kpn.com/aanbiedingen/feestdagen.htm?icid=hptopbanner-feestdagen

 

Er zijn i.i.g. 11 zenders naar HD opgewaardeerd!

Basispakket:
Ketnet
TRT Türk
AT5
Secret circle

Pluspakket:
Family7,
OutTV
RTL Telekids
RTL Crime
RTL Lounge

Ziggo sport pakket:
Docu
Extra

Ook álle Live sport on demand kanalen zijn nu HD.

Reputatie 7

Dag iedereen, laat ik maar meteen het slechte nieuws brengen. Tot mijn grote spijt en verdriet, dit jaar geen decembercadeaus zoals je gewend bent :cry:

We hebben goed gekeken of dit nog wel in de huidige tijdsgeest past. Jaarlijks hoorden we signalen van klanten dat niet iedereen deze actie kon waarderen. Te weinig aansluiting bij de persoonlijke behoefte. Jammer genoeg. We kijken hoe we in de toekomst middels innovatieve verbeteringen / (win)acties of anderszins beter aansluiting kunnen vinden. De 11 opgewaardeerde zenders naar HD die recent zijn toegevoegd is al zeker een mooi cadeau waarvan iedereen blijvend kan profiteren :confetti_ball:  

Voor de liefhebbers hebben we de KPN Eindejaarskalender. Door je in te schrijven vóór 17 december doe je mee aan de adventskalender van KPN. Elke dag mag je een kerstbal openen waar een leuke verrassing inzit :four_leaf_clover::santa_tone2::champagne:

Edit: tekst aangepast

Reputatie 7

Dag iedereen, laat ik maar meteen het slechte nieuws brengen. Tot mijn grote spijt en verdriet, dit jaar geen decembercadeaus :cry:

 

Hé, ik zie hierboven anders al negen cadeautjes staan. Je mag zelf bepalen voor welke twee zenders ik de opwaardering naar HD niet als cadeautje zie. :sunglasses:

Reputatie 7

Ja, eens @wjb! Ook een hele verbetering waar iedereen blij van wordt. (misschien niet alle zenders, maar in elk geval een aantal ervan ;) :gift:

Reputatie 1

Vind het nog steeds belachelijk. 

Hoe kan dit nu niet aansluiten bij ieder zn behoefte. Iedereen is toch blij met wat extra internet? 

Dag iedereen, laat ik maar meteen het slechte nieuws brengen. Tot mijn grote spijt en verdriet, dit jaar geen decembercadeaus :cry:

 

Hé, ik zie hierboven anders al negen cadeautjes staan. Je mag zelf bepalen voor welke twee zenders ik de opwaardering naar HD niet als cadeautje zie. :sunglasses:

Wat jammer dat je Ziggo sport Docu en Extra in HD niet kunt waarderen.

Veel plezier van de overige. Secret Circle dus wel????   :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 7

Dag iedereen, laat ik maar meteen het slechte nieuws brengen. Tot mijn grote spijt en verdriet, dit jaar geen decembercadeaus :cry:

 

Hé, ik zie hierboven anders al negen cadeautjes staan. Je mag zelf bepalen voor welke twee zenders ik de opwaardering naar HD niet als cadeautje zie. :sunglasses:

Wat jammer dat je Ziggo sport Docu en Extra in HD niet kunt waarderen.

Veel plezier van de overige. Secret Circle dus wel???? :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik had deze reactie al verwacht :grinning: en eigenlijk had ik daarom ook mijn eerdere reactie ook zo geformuleerd. Die Ziggo sport zenders in HD zijn uiteraard wel echte cadeautjes.

Reputatie 3
Badge

Tja, ik vond alleen de gratis on demand film leuk. Verder kreeg ik voor mobiel eerder 5GB extra bovenop m’n bundel van 20GB waar ik nog nooit boven de 10GB ben gekomen. Dat mag je dan een dooie mus noemen, maar die filmvoucher kan ik me moeilijk voorstellen dat mensen er bezwaar tegen hadden of zo.

Reputatie 7

Ik denk dat we maar even een hapje en drankje met @Nadia moeten gaan doen :nerd: ​​​​​​Kunnen we even babbelen. Ik en meerdere onder ons hebben geen signalen doorgegeven. Vermoedelijk zijn die signalen uit het genre 75+ gekomen :joy:

Ik keek alleen de gratis kiesbare film. Meer hoefde niet toch een leuke kleine geste. 

Reputatie 2

Zo’n gemiste kans van KPN weer niet het beste jaar voor jullie van KPN compleet naar dat gehussel pfff.

Weet je voor mensen die het niet zo breed hebben en toch een KPN abonnement hebben zoals ik was de gratis on demand film erg fijn ik keek met de kids ff lekker een film lijken die wat nieuwer is dan die in het gratis plus pakket zitten maar helaas het is niet zo en komt waarschijnlijk ook niet terug.

Misschien had KPN moeten kijken naar degene die vorig jaar wel gebruik gemaakt hadden van die actie en die een decembercadeau moeten geven, dat is mijn menig die mag ik toch ook hebben? 

Reputatie 7
Badge +30

Mooie discussie hier! Het is elk jaar weer wikken en wegen wat we wel of niet gaan doen. Ook in dit topic zie je al de verschillende meningen. We kregen afgelopen jaren veel opmerkingen als: ‘ik heb al zoveel GB's, wat moet ik met nog meer’ en ‘die films heb ik al gezien/zijn niet mijn genre’ etc. Mede omdat de mobiel internetbundels steeds groter worden is er dit jaar voor gekozen om dit niet aan te bieden. Wellicht is dat volgend jaar weer helemaal anders :-).

Reputatie 7

Het mooiste cadeau dat KPN kan geven wordt momenteel mooi ingepakt en daar zullen ik en vele anderen heel blij van gaan worden. :sunglasses:

Laat me raden. Volledige ondersteuning (qua gegevens) van eigen modem/router.

Reputatie 7

Laat me raden. Volledige ondersteuning (qua gegevens) van eigen modem/router.

Jij mag blijven raden en ik mag niets zeggen. :wink:

Reputatie 7

Ik denk dat we maar even een hapje en drankje met @Nadia moeten gaan doen :nerd: ​​​​​​Kunnen we even babbelen. Ik en meerdere onder ons hebben geen signalen doorgegeven. Vermoedelijk zijn die signalen uit het genre 75+ gekomen :joy:

Ik keek alleen de gratis kiesbare film. Meer hoefde niet toch een leuke kleine geste. 

Ik ben erg snel om te kopen met eten. Dus dat zal geen probleem zijn ;) Helaas zijn mijn collega's van marketing daar wat minder vatbaar voor.

Als ik voor mijzelf spreek vond ik het ook wel een leuke geste. Maar we geven nu de voorkeur aan andere cadeaus.

Er wordt nog gezocht naar een mooi passende glanzende strik voor het mega cadeau voor wjb en de andere geïnteresseerden :blush:

Reputatie 7
Badge +22

Mooie discussie hier! Het is elk jaar weer wikken en wegen wat we wel of niet gaan doen. Ook in dit topic zie je al de verschillende meningen. We kregen afgelopen jaren veel opmerkingen als: ‘ik heb al zoveel GB's, wat moet ik met nog meer’ en ‘die films heb ik al gezien/zijn niet mijn genre’ etc. Mede omdat de mobiel internetbundels steeds groter worden is er dit jaar voor gekozen om dit niet aan te bieden. Wellicht is dat volgend jaar weer helemaal anders 🙂.

*Verwijderd*

Krijgen we nog extra MB s voor de maand december , normaal wordt het verdubbeld ook voor mijn kinderen , waarom nu niet KPN ? 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Helemaal mee eens. Waarom nu niet??

Admin: post verplaatst naar actueel topic

Reputatie 7
Badge +28

Helaas zijn er dit jaar geen decembercadeaus. Dit is onlangs bekend gemaakt door moderator Nadia. 

 

Dag iedereen, laat ik maar meteen het slechte nieuws brengen. Tot mijn grote spijt en verdriet, dit jaar geen decembercadeaus zoals je gewend bent :cry:

We hebben goed gekeken of dit nog wel in de huidige tijdsgeest past. Jaarlijks hoorden we signalen van klanten dat niet iedereen deze actie kon waarderen. Te weinig aansluiting bij de persoonlijke behoefte. Jammer genoeg. We kijken hoe we in de toekomst middels innovatieve verbeteringen / (win)acties of anderszins beter aansluiting kunnen vinden. De 11 opgewaardeerde HD-zenders die recent zijn toegevoegd is al zeker een mooi cadeau waarvan iedereen blijvend kan profiteren :confetti_ball: 

Admin: post verplaatst naar actueel topic

Reageer