Vraag

Wat een gezeik met inloggen

• 6 september 2018
  • 8 reacties
  • 1171 keer bekeken

Mijn oude gegevens werden niet meer geaccepteerd, wilde niet koppelen aan mijn kpn id.
gebruikernaam@planet.nl werd niet geaccepteerd
Nu maar weer een nieuwe aangemaakt, alle history verdwenen

8 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi @ptr.kp, heel irritant. Welke gebruikersnaam had je hiervoor? Dan kijk ik graag voor je of het voor je kan oplossen want meerdere accounts lijkt me niet al te praktisch.
Hallo Paul.

@Paul_ dat is ptrkp.
Kon die niet meer kiezen omdat die al in gebruik was
Reputatie 7
Badge +23
Nee, dat klopt. Een forumnaam moet uniek zijn en ptrkp was dus al in gebruik. Die is gekoppeld aan een ander e-mailadres van Hotmail. Weet je dan over welke ik het heb? Want als je daarmee inlogt zou je weer gebruik moeten kunnen maken van ptrkp. Mocht je het wachtwoord niet meer weten dan kan je die resetten via de inlogpagina. Ik hoor graag of dat lukt.
Ja dat weet ik. Die heb ik zelf aangemaakt.
Maar bij vergeet wachtwoord optie wordt dat emailadres niet herkent.
Dit was ik https://forum.kpn.com/members/ptrkp-154476 voordat de login manier veranderde.
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb gekeken en dat account stamt inderdaad uit de tijd vóór KPN ID. Daarom wordt ie niet herkend bij een wachtwoord reset. Dan moet je je eerst registreren. Als het goed is heb je nu een e-mail (in Hotmail) om een KPN ID aan te maken i.c.m. het Hotmail e-mailadres. Dan kies je dus voor ptrkp als naam. Dan moet het lukken. 🙂
@Paul_
Ja ontvangen, dank.
Maar nu heb ik twee accounts dat is niet handig.
Is het de bedoeling dat dit KPN ID hetzelfde is als bv mijn ID van mijnKPN?
Reputatie 7
Badge +23
Ik zie inderdaad dat het koppelen is gelukt, mooi zo. Dat is helaas dan weer niet mogelijk. Ik kan geen 2 accounts samenvoegen zodat alle topics/reacties op dezelfde naam komen te staan. Ik kan wel de hele koppeling van 1 van de accounts eruit halen zodat je nog maar 1 forumaccount hebt. Dus nu is de keuze aan jou, welk account wil je blijven gebruiken?
@Paul_
Je mag dit account verwijderen, ik gebruik die andere nu weer.
Dank voor je hulp

Reageer