Wat is een 'Like' en hoe geef ik hem op het KPN Forum?

• 7 juli 2017
  • 4 reacties
  • 2152 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +27
Een 'Like' is een teken van waardering voor een bericht. Vind je een bericht leuk of goed, dan kun je het bericht een like geven door te klikken op het duimpje onder het bericht. Deze wordt dan groen. Om een like te kunnen geven moet je wel ingelogd zijn.

Als een bericht likes heeft, staat boven de duimpjes welke personen het bericht leuk hebben gevonden.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Nu ik zelf sinds enige tijd actief ben op het forum, en ook al de lijst "Meeste likes" heb bereikt 😎, heb ik een vraag over dit systeem. Ik zie de hoeveelheid likes van de toppers op de lijst stijgen en dalen.

Stijgen is door toekennen van likes, maar het dalen is dat het "verlopen" hiervan na enige tijd ?
Hebben likes een houdbaarheidsdatum? Kan iemand (één van de moderators?) hier iets over zeggen?
Reputatie 7
Precies. Likes verdampen ook weer. Had er vorige week 67. Nu nog 31. (???) 😮
Ben net als RBxx ook benieuwt hoe dat werkt.
Reputatie 7
Badge +12
Hoi Peter en RBxx, scherp gezien dat de "ranglijst" met de meeste likes steeds anders is. Je ziet in die lijst het aantal likes dat je hebt gekregen in de afgelopen 7 dagen. Hij telt je totaal aantal likes dus niet op 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Allart, bedankt voor deze uitleg. Ik vermoedde al iets dergelijks.
Door dit systeem kan ik als beginner dus in de buurt komen van de "Helden", anders had ik geen schijn van kans. Niemand kan op zijn lauweren rusten. 😀😉

Reageer