Wat is het KPN Lab?

• 7 juli 2017
  • 16 reacties
  • 1342 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +27
Het KPN Lab is de plek waar je nieuwe producten of diensten van KPN kan uitproberen. Samen met jou willen wij onze dienstverlening nog beter maken. Als je mee wil doen aan een onderzoek, meld je dan aan op kpn.com/lab.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +17
@Erik_, moet 4K hier niet erbij gezet worden? 🤔 Deze pilot is ook klaar😃 Zie hier alleen dat:
  • De Experiabox V10
  • Bellen via 4G (VoLTE)
met succes is afgerond.
Reputatie 7
Badge +17
Verder merk ik dat er een fout staat op de site:Er moet nu staan: Het Netflix in 4K onderzoek liep van 11 april 2017 tot en met vrijdag 30 juni 2017. Deze is met succes afgerond.
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb je afbeeldingen even verwijderd, Dennis. De inhoud van de Lab-pagina is voor dit topic niet relevant. Issues met pagina's op kpn.com kun je melden in het website-topic in Ontmoet 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb je afbeeldingen even verwijderd, Dennis. De inhoud van de Lab-pagina is voor dit topic niet relevant. Issues met pagina's op kpn.com kun je melden in het website-topic in Ontmoet :)Dit begrijp ik niet helemaal, jij hebt toch deze topic aangemaakt? Dan is het toch "open?" Ik snap het probleem niet. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb mij maar gelijk aangemeld voor KPN Labs 🙂 Kijken of er een aantal leuke onderzoeken komen! 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb mij maar gelijk aangemeld voor KPN Labs 🙂 Kijken of er een aantal leuke onderzoeken komen! :)Ik heb me ook aangemeld! 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Dit begrijp ik niet helemaal, jij hebt toch deze topic aangemaakt? Dan is het toch "open?" Ik snap het probleem niet. :)
Het is ook geen probleem, zeker niet! Het is alleen dat dit topic een korte introductie is op wat KPN Lab is. Speciaal voor nieuwe(re) gebruikers op het forum. Als men daar inhoudelijk vragen over wil stellen dan kan dat in dit topic.

Maar als er op de kpn.com pagina iets verkeerd staat of ontbreekt dan is het praktischer om dat te melden in het topic dat daarvoor bedoeld is. In dit topic leidt het af van de bedoeling. Daarom heb ik je afbeeldingen verwijderd, dat is net wat makkelijker leesbaar.
Reputatie 7
Badge +18
Dat lijkt deze huistijger ook wel wat en heeft zich dus ook aangemeld 🐈
Reputatie 1
Aanmelden kan niet meer voor kpn lab?
Reputatie 2
Badge
Aanmelden kan niet meer voor kpn lab?

Inderdaad, lukt mij ook niet. 😞
Reputatie 7
Badge +18
Dag Martijn en Alpha. Ik ga er achteraan en je hoort van mij.
Reputatie 7
Badge +12
Aanmelden kan wel, maar je meldt je aan voor de specifieke pilots die we doen Dus als je ergens aan mee wil doen, kan je dat per onderdeel gewoon aangeven in onze oproepen.
Reputatie 2
Badge
Aanmelden kan wel, maar je meldt je aan voor de specifieke pilots die we doen Dus als je ergens aan mee wil doen, kan je dat per onderdeel gewoon aangeven in onze oproepen.

Hmm okay, maar op mijn iOS apparaten werkt na inloggen de “ik doe mee” knop niet. Of bedoel je net dat die het alleen doet als er een lopende test is?

Als ik het gesloten forum probeer te openen krijg ik een “verboden toegang” melding. 😞
Reputatie 7
Badge +12
De huidige werkwijze is dat we een openbare oproep plaatsen voor een pilot op het forum, hierin kan je laten weten of je meedoet. Als het een besloten onderzoek is, dan krijg je toegang tot het specifieke onderzoeksgedeelte op het forum. Momenteel hebben we alleen onderzoeken die zijn afgerond of in afrondende fase zijn, vandaar dat er momenteel geen toegang is.
Reputatie 2
Badge
De huidige werkwijze is dat we een openbare oproep plaatsen voor een pilot op het forum, hierin kan je laten weten of je meedoet. Als het een besloten onderzoek is, dan krijg je toegang tot het specifieke onderzoeksgedeelte op het forum. Momenteel hebben we alleen onderzoeken die zijn afgerond of in afrondende fase zijn, vandaar dat er momenteel geen toegang is.

Okay, heldere uitleg. Maar wellicht toch een idee dan die boven genomende pagina aan te passen.

Nu nodigt deze namelijk uit om lid te kunnen worden terwijl dat eigenlijk nu niet kan 🙂 .

Voor mij is het nu in ieder geval helder. Dank!
Reputatie 3
Badge +3
Vraag waarom is er nog geen KPN Lab / KPN Bèta voor de
- Arcadyan VRV9517 - KPN Experiabox v10A
- 4k tv-ontvanger

Reageer