Wat is mijn profiel pagina op het KPN Forum?

Reputatie 7
Badge +27
Je profiel is een pagina op het forum waar jouw statistieken en gegevens terug te vinden zijn. Met deze gegevens kunnen wij je makkelijker en sneller helpen. Je vindt de profielpagina door in te loggen op het KPN forum en bovenaan de pagina op je naam te klikken (naast je profielfoto). In het menu klik je nogmaals op je naam. Je ziet dan je profielpagina.

Als je bent ingelogd zie jij hier alles wat je hebt ingevuld.

Andere bezoekers zien alleen sinds wanneer je lid bent van het forum en de volgende onderdelen (mits ingevuld):
  • Welke KPN producten heb je
  • Website
  • Modem type
  • Merk en type mobiele telefoon
  • Type TV ontvanger
  • Over mij
  • Signature

De velden Geslacht, Voornaam, Achternaam, Persoonlijke opmerking en geboortedatum/leeftijd zijn altijd privé. Deze zijn alleen door jezelf en de Moderators te zien.

Daarnaast heeft het profiel ook een onderdeel Badges, en is je titel te zien. Deze beide dingen kun je in de instellingen uitschakelen.

Onderaan je profiel zie je je eigen meest recente activiteit, de andere gebruikers die jou volgen, en de gebruikers die je zelf volgt.

Wil je het profiel van een andere bezoeker bekijken dan kan dit door op hun naam te klikken.

3 reacties

Reputatie 7
Erik_ schreef:

...Alles wat hier staat is zichtbaar voor alle forum bezoekers.

Kleine correctie, geslacht, titel, voornaam, achternaam, persoonlijke opmerking en indien gewenst geboortedatum/leeftijd zijn privé en zullen niet zichtbaar zijn voor andere forum bezoekers/leden.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt gelijk. Ik was even vergeten dat ik die informatie wel kan zien, als Moderator. Ik pas het aan.
Reputatie 7
Erik_ schreef:

Je hebt gelijk. Ik was even vergeten dat ik die informatie wel kan zien, als Moderator. Ik pas het aan.

Geboortedatum en leeftijd kan je wel zichtbaar maken voor andere forumbezoekers/leden.

Reageer