Wat zijn de titels, kleuren, kroontjes en badges op het KPN forum?

• 7 juli 2016
  • 0 reacties
  • 169410 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Op het forum van KPN kan je vragen stellen, zelf antwoorden vinden, blogs lezen, meedoen aan onderzoeken en KPN producten testen. Als je een vraag stelt op het forum, word je vaak geholpen door andere klanten of ons KPN service team. Met behulp van titels, kleuren, kroontjes en badges maken wij duidelijk wie je heeft geholpen en hoe actief hij of zij al is op het KPN forum. De meest actieve forumleden helpen jou dan ook graag bij het beantwoorden van je vraag.

Ik heb een titel bij mijn naam, wat betekent dat?
De titel op je profielpagina of naast je naam, geeft aan hoe actief je bent op het KPN forum. Als je veel antwoorden geeft, berichten plaatst of likes ontvangt, dan krijg je van ons een andere titel. Iemand die nieuw is op het forum herken je bijvoorbeeld aan de titel “Nieuwkomer”, de meest actieve forumleden hebben “Held” of “Genie” bij hun naam staan.

Wat betekent het kroontje bij mijn profielfoto?
Naast de titel uit de vorige vraag, werken wij met kroontjes. Ben je net nieuw op het forum, dan heb je de titel “nieuwkomer” met een bronzen kroontje. Heb je al een paar berichten geplaatst of likes gekregen, dan krijg je automatisch een zilveren en uiteindelijk het gouden kroontje.

Heb je een titel met een gouden kroontje, dan krijg je uiteindelijk een nieuwe titel van ons. Op die manier klim je omhoog en zo zijn onze meest actieve forumleden gegroeid naar Forum Helden!

Hoe zit het met de verschillende kleuren van een naam?
Je kan actieve forumleden ook herkennen aan de kleur van hun naam. Zie je een groene naam voorbij komen, dan weet je dat het om een community manager, KPN medewerker of KPN moderator gaat. Is de naam donker- of lichtblauw, dan gaat het om hele actieve forumleden.

Wat is het verschil tussen een KPN moderator en een KPN medewerker?
Heb je een vraag op het forum gesteld die alleen door KPN opgelost kan worden? Dan krijg je een antwoord van een KPN moderator, op de voorstelpagina vind je alle namen op een rij. Op het forum zijn ook KPN medewerkers actief. Deze medewerkers denken graag met je mee, maar zijn geen onderdeel van het service team. Omdat zij andere werkzaamheden hebben binnen KPN, loopt het contact met jou daarom via een KPN moderator.

Welke badges kan ik verdienen en wat betekenen ze?
Naast de titels en kroontjes, ontvang je op het forum badges. Aan de hand van deze badges kan je ook zien hoe actief iemand is op het KPN forum. Voor het geval je nog niet weet wat een badge is, dit zijn de ronde groene plaatjes met een icoontje in het midden. Zo is er de “like kampioen”, voor leden die erg veel likes krijgen. Als je heel veel antwoorden geeft in het “interactieve televisie” bord, dan heb je grote kans om de “tv expert” badge te krijgen. Op voorpagina van het forum vind je alle badges op een rij. Succes met verzamelen!

This topic has been closed for comments