Beantwoord

Webcare berichten wat zijn ze en hoe kan ik ze uitschakelen

  • 26 March 2021
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

@KPN Webcare waarom zie ik steeds van die duimpjes berichten bij de priveberichtenmet de daarbij behorende domme vraag en waar kan ik dit uitschakelen ?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 March 2021, 09:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Het is mij niet geheel duidelijk welke berichten jij bedoelt. 
 

Maar in jouw profiel kun je klikken op “bewerk profiel” en daarna op “instellingen”.  Daar kun je diverse meldingen uitschakelen. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Hans, ik vermoed dat jij onze enquête bedoelt. Als je een topic hebt gemaakt op het forum, en in dat topic is een antwoord gemarkeerd, dan krijg je van ons een privébericht met de vraag of je tevreden bent. Dat kun je aan de hand van de duimpjes dan aangeven. Er volgen daarna dan nog een aantal vragen. Aan de hand van deze enquêtes meten wij de tevredenheid van de klanten die op het forum komen, en verzamelen we de feedback. Je bent natuurlijk niet verplicht om ze in te vullen, maar we stellen het  op prijs als je het wel doet. Als je meerdere topics hebt geopend, en dus ook meerdere van deze privéberichten hebt ontvangen is één keer invullen op zich voldoende. Maar je mag ook, als je wilt, voor elk topic een enquête invullen.

Deze privéberichten kun je niet uitzetten, maar als je geen zin hebt om ze in te vullen dan mag je ze natuurlijk negeren.