Beantwoord

Wijziging software tv ontvanger

  • 2 September 2019
  • 3 reacties
  • 256 keer bekeken

Tja, wie heeft dit nu weer bedacht?
Al jaren luister ik bij het naar bed gaan even naar de radio. 's Morgens wakker zet ik de boel aan en heb dan weer automatisch mijn favoriete radiozender op staan, fijn!
Maar ja, sinds de laatste update schakelt de ontvanger meteen over op de laatste tv-zender. 😂
Waarom dan toch? Zo ergerlijk!!!
icon

Beste antwoord door lanter 4 September 2019, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @lanter . Welkom op het forum.
Wat merkwaardig! Ik heb het zojuist hier even getest. Ik heb de televisie op een willekeurige radiozender gezet. Daarna de tuner op standby. Toen ik de tuner weer aandeed stond hij nog steeds op het radiokanaal. Hier is volgens mij ook niks aan veranderd.
Zet jij de tuner op standby voor het slapen gaan? En kun je vertellen welk type tuner je precies hebt? We vinden vast een oplossing.
Hoi Erwin,
Bedankt voor je reactie. Ik heb het probleem ondertussen verholpen door de ontvanger opnieuw op te starten. Wellicht was het veroorzaakt door de storing verleden week.
Excuses voor de onnodige rant.
Jan
Haha. Zo heb ik het niet ervaren, Jan.
Ik ben blij dat het weer werkt! Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden!