Beantwoord

Wijziging van topic titel...

  • 1 October 2021
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Zonder verificatie wordt de titel van mijn klacht aangepast. En terug veranderen kan niet, want inloggen is niet meer mogelijk… bijzonder. 

De titel: Afgesloten zonder aankondiging en bizar slechte service. Is denk ik te confronterend voor KPN. en wordt veranderd in: Abonnement plotseling niet meer actief: verbinding overgenomen door T-Mobile. 

Deze vermeende overname is niet waar. Er is niets bekend over een overname bij T-Mobile. Dus KPN, kijk eens goed naar jullie eigen administratie en kom met een oplossing voor dit probleem. 

Zie originele vraag (met door KPN foutief gewijzigde titel): 

 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 1 October 2021, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Wierbos, welkom!

Het klopt dat jouw titel is aangepast, ik begrijp dat je dit wellicht als frustrerend ervaart. De titel is echter niet aangepast omdat deze titel “te confronterend” zou zijn. 

Het forum is één grote verzamelplaats van kennis. Anders dan bijvoorbeeld telefonisch contact met de klantenservice of contact via de chat, lossen we (de community en moderators) problemen gezamenlijk op. Daarnaast wordt alles publiekelijk besproken, zo heeft niet alleen de vraagsteller wat aan het antwoord, maar ook eventuele meelezers. Als moderators hebben wij de taak om het forum netjes te houden, en belangrijker, zorgen wij ervoor dat alle informatie goed vindbaar is. Jouw titel is aangepast omdat de huidige titel jouw probleem beter omschrijft en jouw topic zo dus beter vindbaar is. Niet alleen beter vindbaar voor eventuele meelezers, maar ook voor community-leden die jou op weg kunnen helpen naar een goede oplossing/afhandeling van jouw klacht. 

Ik hoop op je begrip. 

Beste Hanna,

Ik ben het niet volledig met jou eens. De titel impliceert nu een overstap naar T-Mobile. Dit is echter totaal niet waar. De titel zou dan moeten zij: Afgesloten zonder aankondiging door (administratieve) fout KPN. 

Er wordt hier uitgebreid de tijd genomen om topics te redigeren maar een fout herstellen blijkt lastig. 

De titel impliceert nu een overstap naar T-Mobile.

Dat ben ik niet met je eens. Dié titel impliceerde bij mij direct dat dat juist onterecht en niet de bedoeling was. Daar is een woord voor wat ik echter (helaas) niet meer mag bezigen. Niet op mijn eigen site, maar hier ook niet. Betr. bedrijven waren niet blij met me.

@Wierbos  Het nieuwe Nederland is zelfs hier doorgedrongen. Eerst per mail overleggen werkt altijd beter. Of hebben de moderators  dat ook gedaan?😢



De titel: Afgesloten zonder aankondiging en bizar slechte service. Is denk ik te confronterend voor KPN. en wordt veranderd in: Abonnement plotseling niet meer actief: verbinding overgenomen door T-Mobile.