Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Sticky Beantwoord

Wil jij onze nieuwe MijnKPN app testen?

Reputatie 6
  • Community manager
  • 1770 reacties
Wij zijn op zoek naar KPN klanten die de nieuwste versie van onze MijnKPN app en web-versie willen testen. Het gaat hier om een app (en website) die nog in ontwikkeling is en waarbij wij graag van jou horen wat er beter kan. Wij zijn op zoek naar klanten die gebruik maken van KPN producten in de MijnKPN omgeving, het zou fijn zijn als je meerdere producten van KPN hebt, bijvoorbeeld mobiel en internet, maar een product mag ook.

Wat willen we weten?
Tijdens de testfase zijn wij vooral benieuwd wat je eerste indruk is van de app (en site), of hij snel genoeg laadt, of je de navigatie duidelijk vindt en of je alle functionaliteiten makkelijk kan vinden. Aan de hand van enkele vragen zullen wij op zoek gaan naar jouw ervaringen.

Hoe lang loopt de testfase?

Wij verwachten in de tweede week van december te starten met de testfase. Omdat de feestdagen ertussen zitten, willen we eind januari de test helemaal afronden, tot die tijd kun je al je feedback indienen.

Hoe kan je meedoen?
Reageer hieronder in het topic of stuur mij een privébericht. Vervolgens krijg je van mij bericht terug. De test zal plaatsvinden op een privé gedeelte van het forum, zodat we alle informatie meteen bij elkaar hebben staan.
icon

Beste antwoord door Allart 12 december 2017, 12:44

Beste mensen, hartelijk dank voor de aanmeldingen via dit topic en in mijn privéberichten bus. We hebben inmiddels genoeg mensen om hier een mooie testfase mee uit te voeren. Ik ga jullie enthousiasme terugkoppelen naar mijn collega's. Zodra we gaan beginnen zal ik jullie hiervan op de hoogte stellen.

Bekijk origineel

74 Reacties

Reputatie 1
Ik wil wel meedoen! Heb alle producten van kpn 🙂
Reputatie 6
Als dit ook voor Prepaid telt dan ben ik graag van de partij!
Reputatie 6
Ik wil wel meedoen
ik heb de volgende producten
Internet en TV 4K
mobiel abo
en mobiel Prepaid
Reputatie 3
I’m in!
Reputatie 6
@Allart
Ik help graag mee met het testen en het geven van nuttige feedback! 🙂
- Mobiel
- Internet en TV
Reputatie 3
Lijkt me leuk om weer deze app te testen... mobiel en FTTH internet.
Reputatie 3
Ook ik schaar mij achter het rijtje om mee te doen en de nieuwe app en webversie eens onder de loep te nemen 😉
Heb alles van KPN glasvezel en 4K met de mobiele aboos erbij.
Wat ik niet heb is dat mooie wintersetje dat wil maar niet lukken 😂 😂 😂
Reputatie 6
Ik wil ook meetesten (internet/tv glasvezel + mobiel).
Reputatie 3
Ik zou ook graag mee willen doen...
- Mobiel
- Internet en TV

En tegenwoordig ook een 4K TV en op Mobiel (android) heb ik de meeste KPN apps draaien
Reputatie 4
Ik wil graag meetesten. We hebben Alles-In-1 en twee mobiele abonnementen bij KPN.
Reputatie 6
Hoi @Allart,

Ik doe mee! Ik ben van de partij! Zowel voor Android als iOS? 🙂 Deze app wordt zeker via de HockeyApp aangeboden?
Reputatie 6
Ook deze huistijger wil wel mee-testen
Je vertelt niet of hij voor IOS en/of Android is.
In het geval van IOS dan kan en wil ik wel meedoen.
Reputatie 2
Ik doe graag mee! Ik heb:

3 x mobiel op 2 contracten
Internet en TV via glas + vast bellen
2 prepaid
Reputatie 3
Ook ik wil graag meedoen 👍🏻
Reputatie 2
Als er nog testers nodig zijn, lijkt mij heel leuk om te doen.
Reputatie 6
Natuurlijk doe ik ook mee!
Reputatie 3
Wil ook een steentje bijdragen. KPN Internet + Mobiel
Reputatie 1
Ik help/test graag mee, gebruik de app regelmatig
Reputatie 6
Ik wil wel mee helpen met de Pilot! 🙂
Reputatie 6
@Allart, is er inmiddels wat meer info? Wanneer wordt het gestart, en zullen we zeker de app via de HockeyApp moeten downloaden?
Reputatie 1
ik wil ook mee doen. Alles in een (glas 500/500) compleet met 3 mobiel abbo's.
Reputatie 6
Wat tof dat er nu al zoveel animo is! Meer info volgt nog Dennis 🙂
Reputatie 6
Marcia_ schreef:

Wat tof dat er nu al zoveel animo is! Meer info volgt nog Dennis :-)

Oké, dank je @Marcia_. Ik ben altijd wel bereid om aan een pilot mee te doen. Jullie kunnen het me zo enzo altijd vragen. 😉✌️👍
Reputatie 2
Hoi ik wil graag meetesten. Heb KPN internet, vast bellen en 3 mobiele abonnementen.
Groet Karin
Reputatie 1
Ik ben KPN compleet dus ik zou heel graag mee willen doen.

Reageer