Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Sticky Beantwoord

Wil jij onze nieuwe MijnKPN app testen?

Toon eerste bericht

74 Reacties

Reputatie 6
Marcia_ schreef:

Wat tof dat er nu al zoveel animo is!

@Marcia_ en/of @Allart, hoeveel kunnen er meedoen? Is er een limiet qua testers? 🤔
Reputatie 1
waarschijnlijk ligt mijn voicemail app van het oude HI er hierdoor uit. Graag wil ik meedoen en direct een tip. Graag begroetingen kunnen aanpassen en selecteren via de app. Ik gebruik de hi/kpn app al jaren.....ideaal. ik hoop dat het zo snel als mogelijk werkt en verder uitgebreid wordt.
Reputatie 6
Roversterling schreef:

waarschijnlijk ligt mijn voicemail app van het oude HI er hierdoor uit. Graag wil ik meedoen en direct een tip. Graag begroetingen kunnen aanpassen en selecteren via de app. Ik gebruik de hi/kpn app al jaren.....ideaal. ik hoop dat het zo snel als mogelijk werkt en verder uitgebreid wordt.

Beste @Roversterling, dit gaat om MijnKPN-app. Over de Voicemail kun je hier je opmerkingen ideeën kwijt. 😉
Reputatie 1
Ik heb eventueel ook wel interesse om mee te testen.

- Mobiel abonnement (Thuis wel KPN compleet maar op ander account van ouders)
- IOS app mogelijkheid
Reputatie 1
Ik wil ook best wel meedoen.
ik heb thuis:
- Internet TV en Bellen
- KPN Mobiel
Reputatie 1
Beste Allard,
Ik zou ook graag willen mee doen. Heb internet en televisie alsmede mobiel van KPN.

Groet,
Rob
Reputatie 2
Ik wil graag meedoen!

Heb KPN compleet
Reputatie 1
ikkkkkkkke
Reputatie 5
Ik wil ook meedoen, ik heb mobiel en het alles in 1 voor thuis pakket.
Reputatie 3
Ook ik zou graag mee willen testen 🙂
Reputatie 3
Sure, ik wil mezelf er ook wel aan toevoegen.

De huidige MijnKPN app heb ik echt nooit begrepen, vooral qua menu structuur.

Voorzien van,
- internet en tv.
- vast bellen
- mobiel pas in febru.

Werk alleen op safari/iOS.
Reputatie 2
Hallo, wil wel mee doen. Heb kpn compleet.
Groet puimbak.o
Reputatie 2
Ja hoor, doe graag mee!
Reputatie 1
IK heb kpn compleet en zou graag mee willen doen!
Reputatie 2
Hoi ik wil graag meedoen met testen.
KPN compleet (2 gsm abonnementen)
Smartlife
4K HD tv
Reputatie 6
Ik wil ook graag meedoen! Heb alleen een mobiel abonnement.
Reputatie 1
Hallo,

Ik wil wel mee doen heb zowel thuis als mobiel kpn, vind het altijd leuk om iets nieuws uit te proberen.
Reputatie 6
Hugo_ schreef:

Ik wil ook graag meedoen! Heb alleen een mobiel abonnement.

Hallo! @Hugo_, hoe is het met jou? @Allart, jij krijg het druk! 😂 Want zie hier hoeveel er mee willen doen met het testen van een nieuwe applicatie: "MijnKPN". 😁
Reputatie 6
Fijn dat jullie zo enthousiast zijn om mee te testen, inmiddels tel ik al 40 aanmeldingen (zowel hier als in mijn PB bus), we hebben plaats voor ongeveer 50 mensen, dus nog een paar laatste aanmeldingen mogelijk!
Reputatie 6
Allart schreef:

Fijn dat jullie zo enthousiast zijn om mee te testen, inmiddels tel ik al 40 aanmeldingen (zowel hier als in mijn PB bus), we hebben plaats voor ongeveer 50 mensen, dus nog een paar laatste aanmeldingen mogelijk!

Zit ik er dan zo enzo bij? 😁 🤗
Reputatie 2
Ik wil ook wel meedoen als dat nog kan heb mobiel en iTV en compleet 😀😀
Reputatie 1
Hierbij wil ik me ook aanmelden.
Reputatie 1
Als het nog kan wil ik hier wil ik wel aan deelnemen 🙂

Internet en Tv 4k + 2 mobiele abonnementen.
Allart schreef:

Wij zijn op zoek naar KPN klanten die de nieuwste versie van onze MijnKPN app en web-versie willen testen. Het gaat hier om een app (en website) die nog in ontwikkeling is en waarbij wij graag van jou horen wat er beter kan. Wij zijn op zoek naar klanten die gebruik maken van KPN producten in de MijnKPN omgeving, het zou fijn zijn als je meerdere producten van KPN hebt, bijvoorbeeld mobiel en internet, maar een product mag ook.

Wat willen we weten?
Tijdens de testfase zijn wij vooral benieuwd wat je eerste indruk is van de app (en site), of hij snel genoeg laadt, of je de navigatie duidelijk vindt en of je alle functionaliteiten makkelijk kan vinden. Aan de hand van enkele vragen zullen wij op zoek gaan naar jouw ervaringen.

Hoe lang loopt de testfase?

Wij verwachten in de tweede week van december te starten met de testfase. Omdat de feestdagen ertussen zitten, willen we eind januari de test helemaal afronden, tot die tijd kun je al je feedback indienen.

Hoe kan je meedoen?
Reageer hieronder in het topic of stuur mij een privébericht. Vervolgens krijg je van mij bericht terug. De test zal plaatsvinden op een privé gedeelte van het forum, zodat we alle informatie meteen bij elkaar hebben staan.

Reputatie 1
Ik zou ook graag mee willen doen aan de test.
Ik heb KPN Compleet.

Reageer