Beantwoord

Your rate limit exceeded

  • 4 July 2020
  • 6 reacties
  • 378 keer bekeken

Wat betekend de melding “Your rate limit exceeded” als ik een vraag of conversatie wil starten? 

icon

Beste antwoord door RBxx 4 July 2020, 20:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Johan van der Wielen 

Dat betekend dat je tarieflimiet is overschreden, over welke product hebben we het dan? Mobiel of 4G buitengebied?

 

Reputatie 7
Badge +16

@Dennis Schreve Dit is een insided bugje. Lees het wel vaker laatste dagen. 

Vreemd, ik probeer een discusse aan te maken over een Iphone 8 die waterschade heeft en Teleplan eerst in een reparatie verlag aangeeft dat het onder garantie valt en vervolgens dat hij ongerepareerd retour gestuurd wordt.. zonder enig overleg of aanbod voor een betaalde reparatie.. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Johan van der Wielen , waarschijnlijk bedoel je deze forum melding:

Dit komt de laatste tijd wel vaker voor. Moderator @Erwin_ is daar al mee bezig (in dit topic)

“Soms zit het spamfilter in de weg”

Ik wilde deze tekst insturen.. maar dat lukt dus niet.. 

Een half jaar geleden heb ik bij KPN een Refurbised IPhone8 aangeschaft voor mijn dochter.

2 maanden geleden is de telefoon kortstondig in een kinderbadje gevallen (max 20cm). daarna gelijk in de rijst gelegd, maar helaas werkte hij gelijk niet meer.

Ter reparatie gestuurd naar Teleplan en na 1 maand kreeg ik een reparatieverslag waarin stond dat het onder garantie viel (Garantie: Ja) en 2 regels eronder dat de telefoon ongerepareerd retour gestuurd zou worden.

KPN medewerker vond dit ook heel vreemd, maar vertelde dat ze er niets aan konden doen!

Als het inderdaad waterschade is dan ben ik van mening dat het aangeschafte toestel (IP67 gecertificeerd) niet deugdelijk was bij aanschaf bij KPN.

Ik vind daarom ook dat KPN dit moet oplossen

Waar kan ik een officiele klacht indienen binnen KPN?

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve Dit is een insided bugje. Lees het wel vaker laatste dagen. 

@ChrisWissink die tekst had ik niet eerder gezien, dus vandaar dat ik dacht dat het eventueel met mobiel of met 4G buitengebied te maken heeft gehad. 😉

Reageer