Beantwoord

Your rate limit exceeded

  • 5 July 2020
  • 6 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik probeer een vraag/probleem te formuleren krijg ik "Your rate limit exceeded".  Is dit probleem nog steeds niet opgelost? Ik baal hier wel van!

icon

Beste antwoord door EricTK 10 July 2020, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Dit krijg ik ook steeds in beeld

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @EricTK en @Wilmie2. Dit probleem is in onderzoek bij de leverancier van het forum, maar ik weet nog niet exact wanneer het is opgelost. Zodra ik meer weet laat ik het weten! Wel apart dat je dit topic dan aan kan maken.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @EricTK en @Wilmie2. Zouden jullie het nog eens willen proberen? Ik ben benieuwd of het nu wel lukt.

@Paul_:  ik ga een topic aanmaken over een foutcode 561 bij het opstarten van een tv ontvanger (ik noem dat een decoder ...).  Eens kijken of dat nu wel lukt.

Ik bevestig hierbij dat het nu wel lukt om een topic aan te maken.  Top!  Bedankt.

Eric

Reputatie 7
Badge +25

Ik bevestig hierbij dat het nu wel lukt om een topic aan te maken.  Top!  Bedankt.

Eric

Bedankt voor de terugkoppeling! We zullen je z.s.m. helpen in jouw nieuwe topic.