Beantwoord

0900 nummers deblokkeren

  • 17 October 2020
  • 9 reacties
  • 3740 keer bekeken

Ik moet voor mijn werk gebruik kunnen maken van 0900 nummer, dit is een beveiligde lijn. Ik heb vanwege een akkefietje laatst met mijn vriendin dit laten blokkeren. Maar heb dit dus 1x per week nodig voor mijn werk. Kan ik dat zelf deblokkeren?

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 October 2020, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bobberr ,

Als het goed is, heb jij voor Vast Bellen zelf die mogelijkheid via Mijn KPN. 

https://www.kpn.com/service/bellen/nummer-blokkeren.htm

 

Gaat het om een mobiel nummer

Voor het blokkeren of deblokkeren van 0900-nummers in jouw abonnement, kan je het beste contact met de klantenservice opnemen. Je kan namelijk niet zelf een deblokkade aanvragen via de website (op de website wordt ook aangegeven, bel met ons). Dit vanwege bepaalde regels, en om een verificatie uit te voeren dat jij, als contractant, de nummers wil deblokkeren.

Bellen kan via 1200 (mobiel abonnement KPN), je kan ook gebruik maken van de LiveChat functie.
 

Ik heb gister gebeld en het is gelukt werd er gezegd. maar ze zijn vandaag opeens weer geblokkeerd, hoe kan dit? Kan iemand hier ze niet onblokkeren?

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd. Je kan dit als het goed is zelf de-blokkeren op de pagina dat Noorzee al eerder heeft gedeeld in dit topic. Als het om een mobiele nummer gaat, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel. Dan kan ik het proberen te verwijderen. Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Ik heb mijn gegevens ingevuld, kunt u er wat mee? Indd heel raar... kreeg om 05:06 een sms dat m'n voorkeuren gewijzigd zijn... kan ik lastig zelf doen op dat tijdstip en denk niet sat ze van kpn dat doen op dat tijdstip haha

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat er inderdaad een blokade is ingesteld. Ik kan deze blokkade voor jou verwijderen, maar daarvoor moet ik ter verificatie vragen om de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer dat bij ons bekend is. Zou je dat willen achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan, dan zal ik deze blokkade voor jou verwijderen.

Het is gelukt, ik heb de laatste 4 cijfers ingevuld, in ieder geval bedankt voor de hulp, ik ben erg druk met werk dus dit scheelt mij heel erg!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt! Ik heb de blokkade verwijderd. Werkse nog vandaag :relaxed:

Hey @Vikash, 0900 nummers zijn wéér uitgeschakeld, misschien vanwege de hogere kosten die gemaakt waren. (daarom was dat akkefietje met m'n vriendin). Die factuur is afgeschreven en wel, kan je ze voor me onblokkeren? Ik heb het nodig voor mijn werk zoals ik al eerder aangaf. Ik heb eventueel een screenshot dat de extra kosten betaald en afgeschreven zijn.

Reputatie 7
Badge +21

Hey @Vikash, 0900 nummers zijn wéér uitgeschakeld, misschien vanwege de hogere kosten die gemaakt waren. (daarom was dat akkefietje met m'n vriendin). Die factuur is afgeschreven en wel, kan je ze voor me onblokkeren? Ik heb het nodig voor mijn werk zoals ik al eerder aangaf. Ik heb eventueel een screenshot dat de extra kosten betaald en afgeschreven zijn.

Ik heb je een privébericht gestuurd.