Beantwoord

1 lijntoewijzen aan 2 poorten van experiabox

  • 25 July 2019
  • 7 reacties
  • 237 keer bekeken

Als ik 1 telefoonlijn/nummer toewijs aan beide experia poorten, kan dat en wat gebeurt er dan? Is het volgende juist? Iemand belt van buiten en beide telefoons (A en 😎 rinkelen. Telefoon A wordt opgenomen. B stopt met rinkelen. Met B kan ik (terwijl A in gesprek blijft) gewoon naar een ander nummer naar buiten bellen. En kan van buiten naar B gebeld worden terwijl A in gesprek is?
Hoe zit e.e.a.?
Dank,
Willem
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 July 2019, 20:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @wilwit , wat jij wilt gaat niet lukken, je kunt niet bellen en gebeld worden tegelijk op 1 nummer.
Dan zou je een 2e nummer erbij moeten nemen om dat te kunnen realiseren.
Tot op heden hangt er een webvox aan mijn lijn. Dat maakt meerdere telefoons mogelijk om tezelfdertijd te bellen en gebeld te worden. Is daar helemaal geen alternatief voor?
Hallo @wilwit , als ik de handleiding lees is dat een ISDN-apparaat, en die kan inderdaad standaard 2 lijnen aan, dan blijf ik bij mijn eerdere oplossing een telefoonlijn er bij nemen om op poort 2 aan te sluiten.
Hoi @wilwit . Welkom op het forum.
Begrijp ik het goed dat je een overstap van ISDN naar voip overweegt? Helaas zijn de mogelijkheden van de voip telefonie wat beperkter. Hoewel een goede dect set binnenshuis wel voor onderling doorverbinden een hoop mogelijkheden biedt. Als je meerdere lijnen naar buiten wilt zul je die individueel moeten afnemen.
Een webvox, even denken/zoeken, o ja, die heb ik wel eens gebruikt, al weer zo'n 15 jaar terug.
Maar goed, lees dit eens door en als je dan nog vragen hebt dan weet je me te vinden :
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/uitfasering-isdn-en-analoge-telefonie-467452
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂
Ik ben eruit! Dank voor info van diverse kanten.