Beantwoord

1888 blokkeren

  • 29 September 2021
  • 12 reacties
  • 167 keer bekeken

Reputatie 1

Ik lees op ditĀ forum een verheugend bericht dat 1888 geblokkeerd kan worden van de vaste telefoon. Mijn licht dementerende moeder ziet dit nummer met regelmaat op haar rekening en kan zich niets herinneren. Aangezien ik haar administratie doe en betaal krijg ik hier stress van. Daarom mijn verzoek of een van de KPN moderators zo goed wil zijn dit te regelen, gegevens staan in mijn profiel. Mijn dank is groot

@Marcia_Ā 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 October 2021, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7

Mocht KPN daar moeilijk over doen, weet dat ze wettelijk gehouden zijn om.dit te regelen op de vaste telefoon.

Een alternatief is om een telefoon te gebruiken waar je dat zelf kunt instellen.

Zo gebruik ik een Gigaset N300A IP waarop ik de 0906, 0909 en 18xx blokkeer.

Ā 

Reputatie 1

Krijg ik automatisch bericht als mijn verzoek in behandeling wordt genomen?Ā 

Reputatie 7

Goed dat je aan de bel trekt want een reactie van een medewerkers van KPN laat ondertussen wel behoorlijk lang op zich wachten.

Ik hoop dat @Marcia_Ā of een andere moderator alsnog op korte termijn zal reageren.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Louisa, welkom hier.Ā 

Ik heb je topic gezien en dit laten blokkeren, was domweg vergeten te reageren. Zou je dit willen bevestigen?Ā 

Reputatie 1

Dank Alex! Ik gaĀ vrijdag naar mijn moeder en dan laat ik t weten.Ā 

Reputatie 1

Hi @Alex_PĀ mijn moeder kan helaas nog steeds met 1888 bellen. Kun je nog even nagaan wat er mis is gegaan of dat het misschien nog moet gebeuren? Dank!

Reputatie 7
Badge +24

Zeker, nog even voor de zekerheid. Het gaat wel om telefoonnummer eindigend opĀ 2856?Ā 

Reputatie 1

Ja dat klopt!

Reputatie 7
Badge +24

Dan ga ik navragen waar dit mis gaat, kreeg namelijk de bevestiging dat het rond was.Ā 

Reputatie 7

Dan ga ik navragen waar dit mis gaat, kreeg namelijk de bevestiging dat het rond was.Ā 

Het is al meerdere keren voorgekomen dat zo'n blokkade dan toch niet volledig doorgevoerd blijkt te zijn. Ik krijg een beetje het gevoel.dat het nogal een houtje touwtje procedure is. Wat mij betreft wordt het hoog tijd dat je dit als abonnee gewoon zelf via MijnKPN kunt regelen.

Reputatie 7
Badge +24

@Louisa27Ā Het hoort nu goed te gaan! Zou je dit met je moeder nog een keer willen controleren?Ā 

Reputatie 1

Hi @Alex_PĀ , nou helemaal goed! In gesprek toon bij het bellen naar 1888. Ik wil je heel erg bedanken voor alle moeiteā€¦.Ā 
Ā