Beantwoord

1888 niet beschikbaar op vaste telefoon van hulpbehoevende vriend

  • 21 November 2022
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Een vriend van mij heeft een vaste telefoonaansluiting van KPN. Hij is 82, digibeet, maar helaas ook blind.

Daardoor erg afhankelijk van telefonische contacten !

Zolang dat kon gebruikte hij 1888 als hij een telefoonnummer zocht. Nu krijgt hij bij ieder van de 18xx nummers te horen dat deze dienst voor zijn aansluiting niet beschikbaar is. Ik vermoed dat op zijn aansluiting betaaldiensten zijn geblokkeerd.  Hoe kunnen we dat nagaan (en eventueel deblokkeren) als er geen MijnKPN is geactiveerd ?  Graag reactie:   

 

Admin: Eigen topic voor je reactie aangemaakt, e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 November 2022, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Willem1945april, welkom op ons forum!
Als het via MijnKPN niet lukt of hij heeft deze niet kan het ook telefonisch. Hij kan daarover met ons bellen op 0800-0402

Meer informatie hierover kun je vinden op onze website: Telefoonnummers blokkeren voor Vast Bellen

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Willem1945april , ik zou oppassen met die 18xx nummers.

Die helpen je met nummers opzoeken. Vervolgens willen ze je ook heel graag doorverbinden met die nummers. Maar wel tegen de forse prijs van €1,00 per minuut wat ook doorloopt tijdens het doorgeschakelde gesprek.

Bedankt, hij heeft geen MijnKPN of iets dergelijks, gaat dus bellen 0800-0402.

Hij is zich bewust van de gevaren van de 18xx nummers en weet dat hij zich niet moet laten doorverbinden.