Beantwoord

Aantgal keren bellen voordat voicemail inschakelt

• 12 december 2018
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Bij ON, door KPN de nek omgedraaid, had ik de mogelijkheid in te stellen hoe lang het duurt voordat de voicemail inschakelt. Dus hoe vaak je een beltoon hoort voordat er wordt geschakeld. Ik heb zowel op KPN.COM als het forum gezocht of hier een mogelijkheid voor is. Ik had het graag zowel voor mijn vaste telefoon als mobiel. Dit omdat ik vaak net te laat ben bij die toch wel korte tijd die er blijkbaar standaard is ingesteld. Het is natuurlijk goed mogelijk dat ik verkeerd heb gekeken of gezocht. Vanmiddag heb ik ruim 20 minuten in de KPN winkel zitten wachten en kreeg toen allleen te horen dat ik alles over voicemail instellen op de website kon vinden. Het kan natuurlijk dat deze mogelijkheid om de beltijd in te stellen niet aanwezig is bij een bedrijf als KPN dat steeds suggereert voorop te lopen. Dus hoop ik snel te vernemen hoe ik die tijd, zowel bij mobiel als vaste lijn, in kan stellen.

PS ik heb nu het subforum Vast bellen opgegeven maar voor mijn mobiel heb ik het even hard nodig. Of moet ik de vraag twee keeer stellen en in welk mobiel subforum?
icon

Beste antwoord door Alex_P 14 december 2018, 16:27

Hi Kees. Voor mobiel is dit helaas niet mogelijk, dat is standaard 20 seconden. Wat vaste telefonie betreft kan dit in Mijn KPN onder de instellingen van je telefoonnummer. Je kunt dan kiezen tussen 1 en 10 keer overgaan. De vraag twee keer stellen is zeker niet nodig. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hi Kees. Voor mobiel is dit helaas niet mogelijk, dat is standaard 20 seconden. Wat vaste telefonie betreft kan dit in Mijn KPN onder de instellingen van je telefoonnummer. Je kunt dan kiezen tussen 1 en 10 keer overgaan. De vraag twee keer stellen is zeker niet nodig. 🙂

Reageer