Beantwoord

aat37

  • 25 November 2019
  • 11 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik zoek me te pletter naar de kosten voor een 0900-nummer. Zit ik op de website van zorgverzekering...alleen 0900-nummer met daarachter...( gebruikelijke belkosten.) Ik heb een “bel onbeperkt altijd”-abbonnement Hoe kom ik er achter?

 

icon

Beste antwoord door PeterG 28 November 2019, 16:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@aat37 Welkom op het forum. En goed dat je deze vraag hier neerlegt. In deze situatie zou het gesprek geen extra kosten met zich mee moeten brengen. Je kunt dit vinden op onze website, als je hier klikt onder het kopje "Geldt onbeperkt bellen ook voor betaalde nummers en servicenummers?". Je kunt dus zorgeloos naar je zorgverzekering bellen in dit geval 😃.

Dank Rutger, heb er even naar gekeken. Ook naar “welke landen onbeperkt bellen”.

Onbeperkt bellen kan ik altijd en overal, maar zegt nog even niets over de kosten. Een uurtje Zuid Afrika, om maar eens wat te noemen, Kan dat zonder extra kosten? Als dat waar is heb ik me de laatste jaren nogal te kort gedaan.

Ja. Met onbeperkt altijd op de vaste lijn kun je zonder extra kosten naar 82 landen bellen. Naar vaste en mobiele nummers. Ook naar Zuid-Afrika.

Dit zijn álle landen waar je zonder meerkosten naar kunt bellen. Bel dus gerust regelmatig een uur (of langer) met je familie in Zuid-Afrika. Het énige waar je wel rekening mee moet houden is het tijdverschil :wink: .

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Amerikaans-Samoa, Andorra, Argentinië, Aruba, Australië, België, Bonaire (Nederlandse Antillen), Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Bulgarije, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Curaçao (Nederlandse Antillen), Cyprus (Grieks deel), Cyprus (Turks deel), Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, El Salvador, Estland, Faeröer, Filipijnen, Finland, Frankrijk (inclusief Frans-Guyana,  Guadeloupe,  Martinique,  Mayotte, Réunion, Saint Martin), Gibraltar (Verenigd Koninkrijk), Griekenland, Guernsey, Honduras, Hongarije, Hongkong, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Isle of Man, Israël, Italië, Jamaica, Japan, Jersey, Kosovo, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Malta, Marokko, Mexico, Monaco, Montenegro, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Panama, Paraguay, Peru, Polen, Portugal (inclusief Azoren en Madeira), Puerto Rico, Roemenië, Rusland, Saba (Nederlandse Antillen), San Marino, Servië, Singapore, Sint Eustatius (Nederlandse Antillen), Sint Maarten (Nederlandse Antillen), Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Canarische eilanden), Sri Lanka, Suriname, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten (inclusief Alaska en Hawaï), Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.

Bron:
https://www.kpn.com/bellen/opties/onbeperkt-bellen.htm

En maar weer bedankt, Peter

Reputatie 7
Badge +15

@aat37 Ik zie dat @PeterG je vervolgvraag al heeft beantwoord. Mocht je nog verder vragen hebben dan hoor ik dit graag!

Dit gedoe is voor mij knap nieuw en ik raak puzzeled met wie ik converseer. Krijg ik nu antwoorden van kpn-medewerkers of hulpvaardige landgenoten? Beiden prima hoor, maar hoe groot is de kans op foute info?

Reputatie 7
Badge +15

@aat37 In dit geval krijg je antwoord vanuit beide. @PeterG is een zeer gewaardeerde forumgebruiker met, zoals je ook ziet aan zijn badges zeer veel kennis. En ikzelf reageer vanuit Kpn. Mocht een forumgebruiker per abuis foutieve informatie verstrekken dan zijn er altijd KPN medewerkers om dit eventueel te corrigeren. Maar over het algemeen verstrekken de medegebruikers zeer juiste informatie. 

ik heb nog een vraag m.b.t. TV. Heb een 4K-tv en zie nu dat KPN 4k doorgeeft tegen iets meer abb,kosten. Zijn er uitzendingen in 4K? Anders heeft zo'n abonnement weinig zin. Of, waar kan ik daar info over vinden?

Reputatie 7
Badge +9

@aat37 bij KPN heb je 3 zenders welke in 4K uitzenden. Je kan het vinden op de volgende SITE van KPN.

Deze zenders biedt KPN in 4K aan:

691 Xite 4K
692 Insight 4K
693 LoveNature 4K

Bron: Breedbeeldweetjes zenderoverzicht KPN

Reputatie 7
Badge +15

@aat37 Wederom hebben de mede forumgebruikers je al van het juiste antwoord voorzien! Bedankt @PeterG en @Hoopvol