Vraag

Abonnement beëindigd toch komende 3 maanden betalen?

  • 15 November 2019
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Per 31 oktober 2019 is mijn abonnement vaste telefonie beëindigd. Ik heb een brief ter bevestiging ontvangen. De maand november heb ik al vooruit betaald, omdat ik per 2 maanden betaal. Nu ontvang ik een factuur voor abonnement voor december en januari! Terwijl jullie 1 maand opzegtermijn hanteren. Waarom moet ik 3 maanden betalen die ik niet af neem?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Waarschijnlijk stond de verzending van die factuur al klaar en heeft KPN die niet tijdig tegen kunnen houden. 

 

Normaliter zal KPN jou het bedrag terugbetalen als ze het al gaan incasseren. Je kunt ook de betaling zelf storneren als KPN het bedrag incasseert. 

 

De betaling over november ga je zeker nog terugkrijgen van KPN. 

 

Als je wilt dat een KPN-medewerker nog even in de administratie kijkt? Vul dan jouw volledige forum-profiel. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @FHendriks Welkom op ons Forum! Het klopt inderdaad wat @Noordzee zegt, als het factuur al klaar staat voordat de opzeggen is ingediend gaan we deze in eerste instantie incasseren. Natuurlijk wordt dit dan gecorrigeerd op het eerstvolgende factuur. Het lijkt er nu inderdaad op dat het factuur onterecht is. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel aanvullen met postcode en huisnummer, dan kan ik even meekijken. Dan kan ik controleren of het factuur wel of niet klopt en uitleggen waarom het bedrag geïncasseerd gaat worden. 

Zou je seintje willen geven als dat is gebeurd?

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer