Beantwoord

Abonnement Galaxy S3. Hoe krijg ik 4g?

• 3 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 4443 keer bekeken

Hallo,

Ik heb het Personal Sim Bel-SMS-WebXL 275 abonnement. Met de Samsung Galaxy S3. Sinds vorig jaar juli ongeveer.

Ik zou graag gebruik willen maken van het 4G netwerk van kpn. Alleen ik heb geen idee wat ik hiervoor allemaal moet doen.

Is mijn toestel geschikt voor 4G?

Zoja, hoe kan ik 4G verkijgen?

Zonee, hoe kan ik aan een toestel komen waar dit wel geschikt voor is?

icon

Beste antwoord door Shugosha 3 oktober 2013, 14:11

Is de S3 die u heeft de i9300 of de i9305? De i9300 ondersteunt geen 4g en de i9305 namelijk wel.

Het omzetten naar een 4g abonnement gaat middels een verlenging van het abonnement waarbij er op dit moment de mogelijkheid is om dit 6 maanden voor de einddatum van het contract te doen. Bij de verlenging is dan ook de mogelijkheid om te selecteren voor een nieuw toestel die 4g ondersteunt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Is de S3 die u heeft de i9300 of de i9305? De i9300 ondersteunt geen 4g en de i9305 namelijk wel.

Het omzetten naar een 4g abonnement gaat middels een verlenging van het abonnement waarbij er op dit moment de mogelijkheid is om dit 6 maanden voor de einddatum van het contract te doen. Bij de verlenging is dan ook de mogelijkheid om te selecteren voor een nieuw toestel die 4g ondersteunt.

Bedankt voor de reactie. Het houd hier dus op voor mij want ik heb de i9300. Zijn er ook nog mogelijkheden om mijn telefoon om te laten bouwen?

Reputatie 6
Badge +2
Je toestel ombouwen zal niet gaan vrees ik.

Als je nu een WEB XL 275 hebt is de kans groot dat je al kan verlengen met een 4G contract + 4G toestel.

Dat kan je hier checken en regelen: http://mobiel.kpn.com/verlengen-abonnement

Reageer