Beantwoord

Abonnement koppelen MijnKPN lukt niet

  • 28 December 2020
  • 12 reacties
  • 467 keer bekeken

Hier een soortgelijk probleem; zowel een mobiel las een TV abonnement KPN. Een KPN ID waaronder het mobiel te zien is. Wens is om daaraan Thuis te koppelen. Ik volg de procedure en loop ook vast op het “dubbele” huisnummer. Hoe ik het ook invoer, 26-34 of 26 34 of 2634 het vlak om te koppelen blijft grijs.

Plaats ik een “enkel huisnummer” dan kan ik het betreffende vlak wel aanklikken maar komt de mededeling dat de gegevens niet kloppen. Hoe nu te handelen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 January 2021, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Teun1954 , je moet het adres gebruiken zoals het letterlijk op je mobiele factuur staat.

 

Ik heb een KPN ID. Als ik daar inlog zie ik mijn mobiel abonnement. Ik probeer daar thuis aan te koppelen (TV + internet) ik volg de procedure. Echter de vermelding van het “dubbele huisnummer” 26 34 wordt niet geaccepteerd. Ik heb hier reeds telefonisch contact over gehad, de betreffende medewerker bleek zelfs niet capabel het probleem te begrijpen. Op dit forum is reeds eerder melding gemaakt van een soortgelijk probleem, een oplossing werd helaas niet vermeld…….

 

Graag uw hulp

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Dank voor de vlotte reactie.

Maar helaas “ We herkennen dit abonnement niet. Controleer uw gegevens. “

welke weergave van het huisnummer ik ook gebruik……….. Overigens vind ik onder de huidige KPN ID zowel de vermelding 2634als 26 34 Beiden geprobeerd, Bij 2634 geeft bovenstaande melding, bij huisnummer met spatie wordt het “vlak” niet blauw. Op dit moment geen factuur voorhanden. Zal bij een volgende kijken hoe het daar vermeld staat.

Dank voor de vlotte reactie.

Maar helaas “ We herkennen dit abonnement niet. Controleer uw gegevens. “

welke weergave van het huisnummer ik ook gebruik……….. Overigens vind ik onder de huidige KPN ID zowel de vermelding 2634als 26 34 Beiden geprobeerd, Bij 2634 geeft bovenstaande melding, bij huisnummer met spatie wordt het “vlak” niet blauw. Op dit moment geen factuur voorhanden. Zal bij een volgende kijken hoe het daar vermeld staat.

Hallo @Teun1954 , de vermelding op de factuur is de enig juiste waarmee het systeem je herkent.

Wil het dan nog niet, vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

 

Helaas ook dan werkt het niet……...

 

“ Wil het dan nog niet, vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug. “

 

Privé vermeldt “geen berichten”

 

En hoe doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +10

Het tweede deel bij toevoeging invullen? 

“ Wil het dan nog niet, vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug. “

 

Heb het gedaan,

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Teun1954, je wilt natuurlijk ook je Thuis abonnement kunnen bekijken via MijnKPN. Ik lees dat het koppelen niet wil lukken, we helpen je hier graag verder.

Heb je het koppelen geprobeerd wanneer je thuis was, dus vanaf je eigen internetverbinding? Heb je het geprobeerd met de MijnKPN app of in MijnKPN in een browser op een computer of laptop? Maakt het nog verschil als je het via de andere manier probeert? 

vanaf je eigen internetverbinding? Nee, het betreft het abonnement van mijn dochter, die woont elders begeleid. Ik heb het vanaf daar nog niet geprobeerd

 

Geprobeerd in MijnKPN in een browser op een computer of laptop?

 

Alle gegevens zijn bekend, kunt u het niet regelen?

Reputatie 7
Badge +19

@Teun1954 Dat zou ik graag voor je doen, echter kan je het koppelen van het abonnement in MijnKPN alleen zelf doen. Nummer 26 met toevoeging 34 moet voldoende zijn om te koppelen, dat is de toevoeging die ik ook in onze systemen zie staan. Als het niet lukt, dan raad ik je toch aan om het even vanaf de verbinding van je dochter te proberen. Wat je ook kan doen is vanaf haar adres telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega kan dan van afstand met je mee kijken om je te helpen met koppelen in MijnKPN.

Als het niet lukt, dan raad ik je toch aan om het even vanaf de verbinding van je dochter te proberen.

Teamviewer, wat een heerlijk programma ->gelukt. Bedankt voor de hulp

Had anders even geduurd voordat ik daar was geweest.

Reputatie 7
Badge +19

Als het niet lukt, dan raad ik je toch aan om het even vanaf de verbinding van je dochter te proberen.

Teamviewer, wat een heerlijk programma ->gelukt. Bedankt voor de hulp

Had anders even geduurd voordat ik daar was geweest.

Fijn om te horen! :slight_smile:  Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.