Beantwoord

Abonnement vaste telefonie opzeggen lukt niet

  • 28 November 2022
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Beste KPN, ik probeer al tijdje mijn thuisbellen - BudgetBellen abonnement (***) op te zeggen omdat we dat niet meer gebruiken. Maar via telefoon (08000402) wacht ik uren en via mijnkpn kan ik mijn abonnement niet koppelen dus kom ik niet verder. Graag instructies en assistentie. Dank alvast en groet!

 

Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door PeterG 6 December 2022, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Diek Fabius! Voor het opzeggen van een vast bellen abonnement kan je onze pagina voor opzeggen gebruiken. 

Je vult online het formulier in. Dus geen wachttijden. 

Daarna bellen we je nog even om het met je te bevestiging. Daarna is het geregeld. Meer hoef je dan niet te doen. 🙂

Beste Bram, dank voor je bericht maar zoals ik al aangaf, ook al vul ik alle juiste gegevens van product in om te koppelen aan mijn kpn dan blijft platform aangeven dat jullie me

niet kennen. Maar er wordt wel met al diezelfde gegevens afgeschreven. Ik ga wel weer proberen te bellen met desk. 

Reputatie 7
Badge +17

@DGJF ben je dezelfde persoon als @Diek Fabius

Zo ja, laat dan nog even weten of het via de helpdesk gelukt is. Zo niet, vul dan hier profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt.

Laat daarbij weten welke gegevens je in het formulier invult. Dan kan ik voor je zien of ergens een verschil zit.

Een ouderwets analoog pstn telefoon abonnement (zonder internet van kpn) kan niet ondergebracht worden in MijnKPN.

Dat zijn dus Belvrij, Belbasis en Belbudget.

Deze kunnen telefonisch opgezegd. Helaas heeft 0800-0402 soms een wachttijd van tot 1½ uur…. En ook online opzeggen is mogelijk. Formulier link hieronder.

Het formulier dat @Bram_  linkt zou ook moeten werken voor zo'n antiek abonnement. Daar is geen MijnKPN voor nodig. Na wat doorklikken kom ik vanaf Brams link hier terecht:

Met DIT FORMULIER kun je Vast Bellen zonder internet online opzeggen. 

Selecteer dan '’vaste telefoon (zonder internet of tv)”