Beantwoord

Adres klopt niet, hoe contact hierover vanuit buitenland?

  • 27 March 2019
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

gjtm schrijft:
"voor vaste diensten is er geen nummer om vanuit buitenland te bellen, zal ook maar zelden nodig zijn. Iemand zal vanuit Nederland het terugbel nummer moeten bellen om een en ander af te spreken of KPN moeten verzoeken nogmaals naar het contactnummer te bellen."

Ik doe vanuit Spanje de administratie voor mijn moeder. Ik ontvang daarom via email haar 2 maandelijkse telefoonrekening voor haar vaste telefoon. Nu was het mij opgevallen dat op haar telefoonrekening nog steeds haar oude adres vermeld staat terwijl zij al jaren geleden verhuisd is. Verder kloppen alle gegevens wel. Hoe kan ik dat laten veranderen? 0800-0402 kan ik niet bellen en chatten is een ramp (3 x doorverbonden met een andere medewerker). Het lijkt wel of KPN geen vaste nummers meer ondersteund.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 March 2019, 09:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Kan je ook niet bellen via het algemene KPN-nummer? Telefoon (+3170) 343 43 43 kantooruren (bron)

Zou je voor webcare de gegevens van je moeder in je forumprofiel willen zetten (niet openbaar leesbaar). En in pers. opm. het adres waar zu nu wel woont. Dan kan de moderator gelijk aan de slag!
Oh ja, ook nog ter controle de laatste 3 cijfers van haar IBAN. Kan ook bij Pers. opm.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @rapaul welkom op het forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Ik moet je alleen wel nog een keer doorverwijzen. Omdat vast bellen als los abonnement, PSTN, door een relatief klein deel van onze klanten gebruikt wordt, hebben we voor wijzigingen zoals deze een aparte groep mensen die dit kunnen doen. Ik begrijp al uit je bericht dat chatten ook geen succes was. Ik wil je toch vragen om dat nog een keer te proberen. Geef dan aan dat je iets wilt wijzigen in een PSTN-aansluiting, en of ze je willen doorverbonden naar de verhuisdesk. Dat zijn namelijk de mensen die ook het adres van je moeder's PSTN-abonnement kunnen rechtbreien.
Kan je ook niet bellen via het algemene KPN-nummer? Telefoon (+3170) 343 43 43 kantooruren (bron)

Zou je voor webcare de gegevens van je moeder in je forumprofiel willen zetten (niet openbaar leesbaar). En in pers. opm. het adres waar zu nu wel woont. Dan kan de moderator gelijk aan de slag!
Oh ja, ook nog ter controle de laatste 3 cijfers van haar IBAN. Kan ook bij Pers. opm.

Okay Peter, hartelijk dank voor de te nemen moeite. Ik ga er nu van uit dat het factuuradres correct vermeld wordt.
Hoi, @rapaul
heb je de reactie van moderator Erik net voor jouw reactie gelezen? Helaas kan een moderator niet het adres bij een PSTN (analoge) telefoonaansluiting aanpassen (dat wist ik ook niet).
Hoi @rapaul welkom op het forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Ik moet je alleen wel nog een keer doorverwijzen. Omdat vast bellen als los abonnement, PSTN, door een relatief klein deel van onze klanten gebruikt wordt, hebben we voor wijzigingen zoals deze een aparte groep mensen die dit kunnen doen. Ik begrijp al uit je bericht dat chatten ook geen succes was. Ik wil je toch vragen om dat nog een keer te proberen. Geef dan aan dat je iets wilt wijzigen in een PSTN-aansluiting, en of ze je willen doorverbonden naar de verhuisdesk. Dat zijn namelijk de mensen die ook het adres van je moeder's PSTN-abonnement kunnen rechtbreien.

Okay Erik, ga ik doen. Hartelijk dank. 🙂
Reputatie 7
Badge +30
(dat wist ik ook niet).Dit is ook een recente verandering. Omdat wijzigingen binnen PSTN dus relatief weinig voorkomen, en het programma dat daarvoor gebruikt moet worden best complex is, is gekozen om dat te consolideren binnen één afdeling.


Okay Erik, ga ik doen. Hartelijk dank. :-)Graag gedaan 🙂