Beantwoord

ADSL dode lijn

  • 16 juni 2014
  • 2 reacties
  • 1415 keer bekeken

Mijn Adsl lijn (volgens mij huur kpn, zit zelf bij online.nl) is sinds zaterdag 'dood', geen dsl/voip verbinding. Volgens metingen Helpdesk Online komen ze niet verder dan blok van mijn huis, lijkt dus kpn/verbindingsprobleem. Kan dit zsm opgelost worden? Alvast bedankt. Postcode 1444**

/****/*****

Note:

Bericht bewerkt door Admin in het kader van het privacybeleid op het Forum.

Gegevens opgeslagen ter verwerking door Webcare.

icon

Beste antwoord door Martin_ 16 juni 2014, 14:40

Hallo fhlouwen,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vervelend dat je al enkele dagen zonder verbinding zit. Omdat je geen KPN klant bent, maar klant bent van Online heb ik helaas geen toegang tot je gegevens. In dit soort gevallen heeft Online zelf een ingang bij KPN om waar nodig storingen in de infrastructuur op te kunnen laten lossen. Ik kan hierin helaas niets voor je betekenen.

Veel succes!

Met vriendelijke groet,

Martin

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hallo fhlouwen,

Allereerst welkom op het forum!

Wat vervelend dat je al enkele dagen zonder verbinding zit. Omdat je geen KPN klant bent, maar klant bent van Online heb ik helaas geen toegang tot je gegevens. In dit soort gevallen heeft Online zelf een ingang bij KPN om waar nodig storingen in de infrastructuur op te kunnen laten lossen. Ik kan hierin helaas niets voor je betekenen.

Veel succes!

Met vriendelijke groet,

Martin

Dank je. Dacht probeer het maar. Online zou inderdaad naar kpn terugkoppelen.

Reageer