Beantwoord

Afgesloten

  • 2 mei 2017
  • 3 reacties
  • 156 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn schoonouders van dik in de 70 met ernstige gezondheidsklachten wilde als bestaande tel & internet klant van KPN overstappen van Ziggo TV.
Ze zijn naar een mobiele winkel van KPN gegaan om alles in werking te stellen.

Resultaat:
Geen monteur gekomen vandaag. Vaste nummer is nu afgesloten en kwijt? Monteur komt nu 10 mei en ze moeten maar hopen dat ze hun vaste nummer terug krijg Dit alles door de fouten van de mobiele winkel.
0800 0402 was zeer begripvol.
icon

Beste antwoord door ABC 5 mei 2017, 13:57

Alles werkt weer naar behoren. Hartelijke dank voor alle inspanningen. Top!

Vriendelijke groet.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi ABC, wat een ontzettend vervelende situatie! Ik wil graag m'n best doen dit zo snel mogelijk op te lossen voor je schoonouders. Reageer op m'n privébericht, dan ga ik aan de slag.
Reputatie 1
Dank je wel. Ik heb geantwoord.
Reputatie 1
Alles werkt weer naar behoren. Hartelijke dank voor alle inspanningen. Top!

Vriendelijke groet.

Reageer