Beantwoord

Afkoopsom PSTN

  • 24 July 2019
  • 4 reacties
  • 204 keer bekeken

Ook ik heb vandaag factuur gekregen, waarop een afkoopsom van €23,63 staat vermeld.
Heb mijn abonnement per 17 mei overgezet naar Ziggo. Per 1 juli gingen de nieuwe tarieven in voor vast bellen.
Eind mei nog abonnementskosten juni/juli betaald, alsmede de gesprekskosten van voorgaande periode.
Nu dus afrekening ontvangen, waarop abonnementskosten juni/juli retour, dit klopt ook wel.
Mag ik nu nog een eindafrekening ontvangen, waarop de afkoopsom retour komt eind september

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 July 2019, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Els1952 . Welkom op het forum.
Begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt! Ik duik er graag dieper voor je in! Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Liefst ook even het vaste nummer dat je bij ons had in je profiel noemen. 🙂
Dag Erwin, heb gegevens aangepast in mijn profiel.
Dank je, Els! Ik zie dat het bij jou om een vergelijkbaar issue gaat. Ook bij jou verwacht ik nog een échte slotfactuur en ik ga er van uit dat die afkoopsom verrekend gaat worden. Zo niet, weet je mij te vinden! 🙂
Dank voor je reactie, ik wacht even af tot eind september....😎