Beantwoord

Afsluiten vaste telefoonaansluiting, met behoud bestaand abonnement

  • 30 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Wij hebben een compleet abonnement, maar willen af van ons vaste nummer. Dit wordt niet meer gebruikt, want alles gaat intussen via mobiele telefoons. Hoe doen we dit, want via "mijn KPN" lukt dit niet.


Met vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door Erik_ 4 september 2018, 15:05

Je hebt niet meer gereageerd, Cees. Ik ga ervan uit dat het dan ook gelukt is om je nummer te verwijderen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en vul je gegevens in op je profiel 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Cees5555
Even bellen met 0800 0402
Of chatten via de website
Reputatie 7
Badge +27
Ha Cees, welkom! Bij oudere abonnementen kun je inderdaad niet via je MijnKPN het nummer verwijderen. Is het gelukt via de klantenservice? Anders kan ik je hier ook bij helpen. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, Cees. Ik ga ervan uit dat het dan ook gelukt is om je nummer te verwijderen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en vul je gegevens in op je profiel 🙂

Reageer