Beantwoord

alarm analoog omzetten naar iets samen met mijn adsl?

  • 10 January 2019
  • 30 reacties
  • 1661 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Korte update hij moest overwerken dus niet naar de meldkamer kunnen bellen. Hij had installatie bedrijf wel gehoord dat alarm niet altijd goed ging met de experia box. Word uittesten benieuwd hoe werkt ze gaven hem advies om de centrale te veranderen.
Reputatie 7
....ze gaven hem advies om de centrale te veranderen.
Dat was natuurlijk te verwachten, dat levert namelijk de meeste centjes op.
Zoals eerder gezegd, ik heb hetzelfde bij mijn ouders doorgevoerd en dat werkt probleemloos.
Laat je dus niet te snel verleiden.
Idd aanpassen kost iets boven de 700 euro volgende week proberen is alleen lastig dat je de meldkamer maar tot 5 uur kan bellen voor vragen. Laat het zeker hier weten of wel of niet gelukt is.
Het is gelukt bedankt voor advies. Hij kijkt even paar dagen aan en dan gaat de analoge lijn opzeggen.
Reputatie 7
Badge +30
Mooi dat het gelukt is, Koen! Nog even wat algemene informatie rondom opzeggen van een vast telefonieabonnement. Dit zal ook verteld worden tijdens het opzeggen, maar een extra keer kan geen kwaad.
Onze meeste producten hebben een opzegtermijn van 1 maand. Bij vaste telefonie loopt de facturering echter tweemaandelijks. Wat betekent dat, afhankelijk van de factuurdatum, het ook twee maanden kan duren voor de slotfactuur er is.

Als hij toch het telefoonnummer wil behouden, en overzetten naar het internet+bellen abonnement, dan moet hij vooral niet opzeggen. In dat geval dan eerst het telefoonnummer laten toevoegen aan het internet+ bellen abonnement. Het vaste telefonie abonnement wordt dan automatisch beëindigd. Ook in dat geval kan het dan tot twee maanden kan duren voor de slotfactuur er is.