Beantwoord

Als ik vastbellen (€16.50) heb, kan ik dan gratis bellen naar een nederlands 06 nummer dat in engeland op vakantie is.

  • 21 May 2019
  • 5 reacties
  • 1262 keer bekeken

Als ik vastbellen (€16.50) heb, kan ik dan gratis bellen naar een nederlands 06 nummer dat in engeland op vakantie is.

Admin: topic verplaats naar juiste board
icon

Beste antwoord door Raymond. 22 May 2019, 15:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag @Marc van Dalen!

Met BelOnbeperkt Altijd is het inderdaad mogelijk om gratis te bellen naar een 06-nummer dat in Engeland op vakantie is. Je kan met die bundel zelfs gratis bellen naar zowel mobiele als vaste nummers in 80 landen!

Dat zijn de volgende:Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Amerikaans-Samoa, Andorra, Argentinië, Aruba, Australië, België, Bonaire (Nederlandse Antillen), Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Bulgarije, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Curaçao (Nederlandse Antillen), Cyprus (Grieks deel), Cyprus (Turks deel), Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, El Salvador, Estland, Faeröer, Filipijnen, Finland, Frankrijk (inclusief Frans-Guyana, Guadeloupe, Martinique, Mayotte, Réunion, Saint Martin), Gibraltar (Verenigd Koninkrijk), Griekenland, Guernsey, Honduras, Hongarije, Hongkong, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Isle of Man, Israël, Italië, Jamaica, Japan, Jersey, Kosovo, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Malta, Marokko, Mexico, Monaco, Montenegro, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Panama, Paraguay, Peru, Polen, Portugal (inclusief Azoren en Madeira), Puerto Rico, Roemenië, Rusland, Saba (Nederlandse Antillen), San Marino, Servië, Singapore, Sint Eustatius (Nederlandse Antillen), Sint Maarten (Nederlandse Antillen), Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Canarische eilanden), Sri Lanka, Suriname, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten (inclusief Alaska en Hawaï), Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.

Zou je geen BelOnbeperkt Altijd abonnement hebben dan betaal je zoals gewoonlijk 13 cent per minuut voor het gesprek (na 1 juni € 0,14 p/m). Ook als deze persoon zich in Engeland bevindt.
Reputatie 7
Hallo @Marc van Dalen, welkom op het KPN forum. Goeie vraag. Ik zie dat Raymond hier al heel uitgebreid uitleg heeft gegevens, top! Daar heb ik niks op toe te voegen. Is je vraag daarmee beantwoord? 🙂
Zou je geen BelOnbeperkt Altijd abonnement hebben dan betaal je zoals gewoonlijk 13 cent per minuut voor het gesprek. Ook als deze persoon zich in Engeland bevindt.
Van af 1 juni is het tarief buiten Belonbeperkt € 0,14 binnen Nederland en wereldwijd naar NEDERLANDSE mobiele nummers en € 0,23 binnen overig binnen E.U.
Binnen Belonperkt bel je idd gratis naar genoemde landen.

Met Belonbeperkt Altijd ( € 16,50) heb je dus nooit gesprekskosten. (tenzij je belt naar een "exotisch" land wat niet op de lijst staat)
Naar Nederlandse mobiele nummers bel jij wereldwijd gratis. Denk er wel aan dat er wel kosten voor de gebelde kunnen zijn.
Reputatie 6
Badge +9
Scherp van je @PeterG, ik heb de prijs na 1 juni toegevoegd aan mijn reactie. 😉
Reputatie 7
Hallo @Marc van Dalen, Raymond en Peter hebben je vraag beantwoord, of is er nog iets onduidelijk? We horen graag van je 🙂

Reageer