Beantwoord

Antwoordtekst vaste telefoon

  • 24 April 2019
  • 9 reacties
  • 1036 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe haal ik mijn ooit zelf ingesproken antwoordtekst weg van mijn vaste telefoon?
Wil weer de standaardtekst van KPN gebruiken voor voicemail.
icon

Beste antwoord door RBxx 24 April 2019, 10:21

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @ZangerW, welke type en model telefoon heb je?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @ZangerW Lees hier alles over KPN voicemail op vaste telefoon

Hoe kan ik mijn welkomstboodschap wijzigen?
Bel thuis vanaf je/jouw vaste telefoon naar: 0842-333. Kies in het hoofdmenu optie 1 voor welkomstbegroetingen. Nadat je jouw huidige begroeting heb gehoord kun je kiezen om een persoonlijke welkomstbegroeting, een naam begroeting of nummerbegroeting in te stellen.
Reputatie 7
Badge +22
@RBxx, @ZangerW wilt zijn begroeting verwijderen uit zijn vaste telefoon, op die telefoon zit een antwoordapparaat. En die wilt hij verwijderen. Daarna wilt ie gebruik maken van de voicemail. 😉 Vandaar dat ik vroeg welke merk en type telefoon die heeft.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Dennis Schreve, dat is een kwestie van interpretatie. Die van mij is duidelijk anders dan die van jou. We zullen moeten wachten op de reactie van @ZangerW voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi @Dennis Schreve, dat is een kwestie van interpretatie. Die van mij is duidelijk anders dan die van jou. We zullen moeten wachten op de reactie van @ZangerW voor het antwoord.
Zeker! We moeten inderdaad wachten, hopelijk kunnen we hem verder helpen. 😉👍🏼
Ik heb i.i.g. de menustructuur van voicemail voor je gevonden. Zelf heb ik al zó lang geen voicemail meer in gebruik (ook geen anw.app. overigens), dat de box niet meer actief is. Kan het dus ook niet uitproberen.
Menustructuur voicemail KPN

Bel 0842333. Evt. "ster" voor hoofdmenu.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ZangerW, In meerdere reactie kun je het antwoord op jouw vraag vinden. Kun je hier mee uit de voeten? Anders horen we het graag.
Reputatie 7
Badge +19
@ZangerW, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Reputatie 1
Allen hartelijk voor de nuttige info. Het probleempje is opgelost!
Afz ZangerW

Reageer