Beantwoord

Arcadyan VGV7519, caller ID activeren

  • 14 August 2021
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Waar kan ik in mijn Arcadyan VGV7519 Send Caller ID activeren?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 17 August 2021, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @RonaldJB, begrijp dat je de uitgaande nummerweergave aan wil zetten voor de vaste telefoon? Dat gaat niet via de webinterface van jouw modem. Mocht je het willen inschakelen dan kan ik dat voor je regelen.

Graag!

Kunt u me ook laten weten of/waarom dit kennelijk standaard uitstaat? Had ik dit moeten/kunnen weten? Bij voorbaat dank!

PS  In het verleden zijn er problemen geweest, dat mensen in de veronderstelling waren, dat ik hen had gebeld (zonder dat dit het geval was) en mijn telefoonnummer ook in hun scherm te zien kregen. Mogelijk is de nummerweergave toen centraal uitgezet??? Dat zou er overigens voor pleiten nummerweergave uit te laten staan. Hoor graag!

 

Reputatie 7
Badge +19

Het is niet zo dat dit standaard uitstaat. Normaal gezien hangt deze instelling samen met de gidsvermelding. Mocht het in de modem aanstaan, dan kun je ook het Caller-ID vaak uitzetten in het vaste telefoontoestel. Mocht je het caller-id vanuit KPN aan willen hebben, hoor ik het graag. 

@Jeroen_dB: svp caller-ID vanuit KPN aanzetten. BVD

Reputatie 7
Badge +19

@Jeroen_dB: svp caller-ID vanuit KPN aanzetten. BVD

Caller-ID is voor je aangezet!