Beantwoord

Arizona basic 110 resetten

• 20 juli 2017
  • 8 reacties
  • 1609 keer bekeken

Mijn ene handset zegt steeds basis bezet. Heb de stekkers er al uit gehad maar dat werkt niet helaas. Nu wou ik de handset resetten maar dit kan niet omdat hij foutieve pin zegt maar de andere handset klopt de pin 0000 wel gewoon ik heb dot volgens mij ook nooit veranderd maar wie weet er hoe ik hem helemaal kan resetten zonder pin?

Gr ingrid

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Justin_ 21 juli 2017, 12:37

Met de PIN reset je de basis.

Handset resetten gaat zonder PIN (dus zit je verkeerd). Heb je trouwens al eens de batterijen minimaal 1 minuut uit de betreffende handset gehaald?

Indien je de handleiding niet meer hebt klik hier.

We hadden laatst ook een melding als deze (zelfde toestel). Hierbij moesten we (incl. de eigenaar) uiteindelijk tot de conclusie komen dat die ene handset defect was. En niet meer gebruikt kon worden.

Deze set is al een flink aantal jaren oud.
Hoi Ingrid, welkom op het forum! Vervelend dat 1 van de handsets niet meer werkt. Ik lees al goede tips van Peter 🙂 Als de ene handset wel verbinding krijgt met het basisstation, denk ik inderdaad dat het probleem in de andere handset gezocht moet worden.

Ik ben benieuwd of het helpt om de batterijen wat langer uit het toestel te laten 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Handset resetten gaat zonder PIN (dus zit je verkeerd). Heb je trouwens al eens de batterijen minimaal 1 minuut uit de betreffende handset gehaald?

We hadden laatst ook een melding als deze (zelfde toestel). Hierbij moesten we (incl. de eigenaar) uiteindelijk tot de conclusie komen dat die ene handset defect was. En niet meer gebruikt kon worden.

Ja ik wil ook juist de basis resetten, want handset 2 zegt dat de basis bezet is... en de batterijen een minuut eruit laten heb ik nog niet geprobeerd wel eventjes maar geen minuut. In ieder geval bedankt voor je reactie. Ze zijn 4 jaar oud vind ik zelf nog wel meevallen eerlijk gezegd...
Reputatie 7
Ja ik wil ook juist de basis resetten, want handset 2 zegt dat de basis bezet is... Dit ligt aan de handset en niet aan de basis. Anders zouden alle handsets die melding moeten geven.

De basis resetten kan via álle handsets. Je dient dan wel alle handsets weer aan te melden.
Reputatie 7
Badge +22

Hoi Ingrid, welkom op het forum! Vervelend dat 1 van de handsets niet meer werkt. Ik lees al goede tips van Peter 🙂 Als de ene handset wel verbinding krijgt met het basisstation, denk ik inderdaad dat het probleem in de andere handset gezocht moet worden.

Ik ben benieuwd of het helpt om de batterijen wat langer uit het toestel te laten 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Ha Ingrid, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Daarom ga ik ervan uit dat je jouw telefoon inmiddels weer aan de praat hebt 🙂

Als je nog hulp nodig hebt, laat dat dan vooral weten!

Goede morgen ik ben in het bezit van een telefoon KPN Arizona Basic 10 .  Maar als ik aan het telefoneren ben .dan kan de verbinding zomaar verbroken worden . De batterij is nog voldoende.Wat kan hier de oorzaak van zijn . MVG Antoon

Reputatie 7

Valt het display op de handset dan ook uit?

Evt. handelingen voor nu: basis ca. 1 minuut stroomloos te maken.

Reputatie 7

@Antoon en Greet 

Valt het display op de handset dan ook uit?

Evt. handelingen voor nu: basis ca. 1 minuut stroomloos te maken.

Reageer