Beantwoord

automatich verbinding verbreken na 120 min

  • 11 November 2019
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

als ik met iemand bel en als het op 120 min aankomt word het opgehangen kan je hier war aan doen? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 November 2019, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi verbinding, welkom op het forum! Wat onhandig dat je verbinding zo stipt verbreekt. Dit gebeurt bij alle gesprekken, inkomend én uitgaand? Gaat het hier om een los bellen abonnement, of heb je bellen bij een internetabonnement inzitten? Wat voor telefoontoestel gebruik je? Heb je kunnen testen of dit met een ander toestel ook voorkomt?

Kun je verder je profiel invullen en hier even laten weten als dit gebeurd is? Dan kijk ik dit verder met je na.