Beantwoord

Basisstation aanmelden chicago luxe

• 7 september 2019
  • 4 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik heb al een tijd het losse KPN basisstation. Nieuw gekocht chicago luxe (draadloze telefoon. incl basisstation) en losse chicago handset. Ik heb de losse telefoons aangemeld bij basisstation. Ik kan niet bellen en niet gebeld worden (zie wel dat ik gesprekken heb gemist). Moet ik basisstation van de nieuwe chicago ook aanmelden op het basisstation? Op dat nieuwe basisstation niet het telefoonstekkertje geïnstaleerd zoals ik dat ook eerder bij oude toestel niet had gedaan.

Moet nieuwe telefoonstekkertje evt in(wisselen) het ‘oude’ basisstation.
icon

Beste antwoord door MarkusAAA 9 september 2019, 23:13

Is inmiddels opgelost door Kpn; resetten van de experiabox was de oplossing
Bekijk origineel

4 reacties

Aanvulling, op het losse Chicago toestel bij basisstation staat onder instellingen/aanmelden wel keuze voor basis kiezen en op het losse toestel niet. Nu is basis 2 aan.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Markus, welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp had je een ouder basisstation. Nu heb je een nieuw basisstation gekocht met een handset erbij. Volgens mij dit basisstation met deze uitbreiding erbij, klopt dit?

Zo ja, dan dien je het oude basisstation te verwijderen, zover ik weet kun je niet 2 basisstations tegelijk op 1 lijn gebruiken. Kortom: het oude basisstation verwijderen en de telefoonkabel vanuit de Experiabox (groene poort) inpluggen in het nieuwe basisstation.

Verbeter me vooral mocht ik dit verkeerd hebben begrepen.
Is inmiddels opgelost door Kpn; resetten van de experiabox was de oplossing
Reputatie 7
Badge +18
Fijn om te lezen Markus. Mag ik nog vragen of het je gelukt is om beide basisstations aan te sluiten op de modem? Of is een van de 2 in een andere ruimte geplaatst een aangesloten op een aansluiting daar?

Reageer