Beantwoord

Basisstation blijft aangeven bezet ook na herstart

  • 19 August 2021
  • 1 reactie
  • 131 keer bekeken

Ik heb een draadloze kpn Arizona 910. Zodra ik de handset een nummer wil laten bellen, verschijnt: "Basisstation bezet". Ik heb maar 1 kpn Arizona 910 en die staat op dat basisstation. De handleiding meldt deze foutmelding niet. Tot voor een paar dagen deed-ie het nog goed.

Ik heb vandaag hetzelfde gehad , De stekker uit het 220v stopcontact gehaald en even later terug gedaan.
Melding Basisstation was verdwenen en alles werkte weer als voorheen.
 

 

Ik heb 3 stations. 1 van de 3 blijft aangeven Basis bezet. Ook nadat ik stekker uit stopcontact heb gehaald. Wie weet een oplossing?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 August 2021, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Caligula250, welkom op het forum! Je reageerde in een oud topic, waardoor we je bericht in eerste instantie over het hoofd hebben gezien. Welke telefoonset heb je, en hoe zijn de stations aangesloten? Je zou eventueel kunnen proberen stations met elkaar wisselen en kijken of dat helpt. Kan ook nog zijn, vooral als de set al wat ouder is, dat er een defect is ontstaan.Â