Beantwoord

Battereien opladen

  • 19 May 2022
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1

Kan ik de battereien van  mijn deks voortdurend in de oplader laten?

 

icon

Beste antwoord door PeterG 19 May 2022, 18:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Willem Ploeg 

Wat bedoel je precies wat je aan de oplader kunt laten? Misschien even wat meer info om je te kunnen helpen.

En wat bedoel je met ‘deks’?

Reputatie 1

Beste @Willem Ploeg 

Wat bedoel je precies wat je aan de oplader kunt laten? Misschien even wat meer info om je te kunnen helpen.

En wat bedoel je met ‘deks’?

Ik heb een vaste telefoon Profoon PDX-2608 daar heb ik in de handset twee oplaadbare batterijen zitten en die zitten middels de basis set met een oplaadkabel in het stopcontact, kan dat permanent zo blijven of moet de voedingstekker er uit wanneer de batterijen vol zijn.

Hallo @Willem Ploeg de handset kun je gewoon in de lader laten staan, de elektronica regelt het oplaadproces.

 

Reputatie 1

Dat was me wel duidelijk.

Maar in de basis zit een stekker die naar de 230 volt gaat, kan die permanent blijven zitten?

Van de basis natuurlijk sowieso de stekker niet uit het stopcontact halen,  anders kan je helemaal niet bellen. Ik laat eens in de week de handset er naast  liggen. Dag of 2. Altijd maar helemaal opgeladen kan de levensduur van de batterijen zo maar van 5 naar 3 jaar of zo bekorten. 

Reputatie 1

Van de basis natuurlijk sowieso de stekker niet uit het stopcontact halen,  anders kan je helemaal niet bellen. Ik laat eens in de week de handset er naast  liggen. Dag of 2. Altijd maar helemaal opgeladen kan de levensduur van de batterijen zo maar van 5 naar 3 jaar of zo bekorten. 

Bedankt voor je info Peter, hier kunnen we wel wat mee.👍