Vraag

Batterijen van vaste telefoon lopen snel leeg

  • 16 January 2020
  • 12 reacties
  • 1933 keer bekeken

Ik heb de batterijen vervangen. Maar het probleem blijft. Batterijen blijven leeg getrokken worden

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


12 reacties

Maar het heeft wel een tijd goed gewerkt ?

Ws een cel die niet zo lang mee ging als dat zou moeten, doe er nog eens andere in en dan weer verder zien.

De goedkope gaan soms lang mee en andersom, gewoon toeval.

Het zijn toch wel NiMH batterijen, hè.

Beslist niet Alcaline erin.

Of er zit ergens een sluiting i.d. handset. Ooit gevallen?

We hebben er 3x nieuwe baterijen in gedaan. Altijd de goeie. We hebben steeds de oude mee naar de winkel genomen. 

Telefoon zelf was nog geen 3 jaar oud toen de klachten begonnen. 

De hand set is nog nooit gevallen. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Silvia van vuuren Dat is een flink vervelend probleem al durf ik je niet te zeggen wat nu precies de oorzaak is. Misschien heb je, zoals Kees al aangeeft, pech gehad met je batterijen. 

Maar dat lijkt me met 3 verschillende sets niet meer aannemelijk.

Ik kan nog een ander ding verzinnen, als de radio verbinding tussen handset en basis slecht is (door afstand en/of dikke muren) dan kost dat meer energie, maar of dat het het geval kan zijn dat vraag ik me af.

Telefoon stuk kan natuurlijk ook.

Na alles geprobeerd te hebben ga ik er wel van uit dat de telefoon toestellen stuk zijn.

Meerdere toestellen dus ?

Wat voor telefoons zijn het eigenlijk ?

Het zijn 2 losse toestellen met een kastje bij het modum voor het berijk. Bijde toestellen hebben het zelfde probleem

Terug naar de leverancier?

De gerantie is voor bij. Dan zijn de kosten te hoog voom mij om dat te doen

Reputatie 6
Badge +8

Over welk merk/type telefoon hebben we het? Misschien is het een bekend issue dat opgelost kan worden met een update o.i.d.

Ik ben ook benieuwd welke telefoon en wat er aan de hand kan zijn.

En, er zijn vele prima 2ehands dect telefoons te koop voor weinig.

Reageer