Beantwoord

Bel onbeperkt uitzetten lukt niet

  • 1 February 2020
  • 12 reacties
  • 358 keer bekeken

Ik kan nog steeds Bel onbeperkt niet uitzetten.Wat te doen??

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door wjb 1 February 2020, 17:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @stompie , lukt dat ook niet in MijnKPN in de rubriek abonnementen/extra's.

 

Nee lukt ook niet.,zoals er wel meer niet lukt bij KPN. Maar toch bedankt.

Hallo @stompie , dan zou ik de reactie van een moderator even afwachten, die kan je verder helpen.

 

Reputatie 7

Nee lukt ook niet.,...

Waarom lukt het niet?

Krijg je een foutmelding en zo ja, welke dan?

Ik krijg geen foutmelding. Ik klik op Abonnement wijzigen, dan krijg ik mijn abonnement voor mij, met alles erop en eraan maar kan dan niet verder. Ik zoek ook niet verder. Bel maandag wel met  KPN. S.

Hallo @stompie , bel onbeperkt is ook geen onderdeel van je abo, maar een extra optie die je per maand aan- en uit kunt zetten, kijk eens in de rubriek extra's of je daar bij bellen onbeperkt uit kunt zetten.

Zo werk(te) het tenminste bij Telfort.

 

Reputatie 7

 

Reputatie 7
Badge +25

Welkom @stompie. Is het inmiddels gelukt n.a.v. de eerdere berichten? Of heb je met ons gebeld? Als ik hier nog wat in kan betekenen dan hoor ik het graag!

Hier precies hetzelfde is niet uit te zetten optie ontbreekt gewoon.

Ik wil het ook uitzetten,  maar de optie ontbreekt ook bij mij. Dan maar bellen...

Reputatie 7

Ik wil het ook uitzetten,  maar de optie ontbreekt ook bij mij. Dan maar bellen...

Heb jij toevallig een Alles-in-1 Premium abonnement?

Ik wil het ook uitzetten,  maar de optie ontbreekt ook bij mij. Dan maar bellen...

Heb jij toevallig een Alles-in-1 Premium abonnement?

Nee, alleen internet en bellen, met extra optie BelOnbeperkt Altijd